مقیمی: اثرگذاری اجتماعی وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است

مقیمی: اثرگذاری اجتماعی وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است

رییس دانشگاه تهران گفت: اثرگذاری اجتماعی و ملی استادان وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است که احتمال دارد در محیط اجتماعی و دانشگاه ها حضور نداشته باشند، اما تشعشع اثرگذاری آنها در جای جای ایران وجود دارد که باعث افتخار ایران است .

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک، محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در آیین اعطای نشان استاد ممتازی که امشب (دوشنبه، 7 اسفند 1402) با حضور وزیر علوم، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس فرهنگستان علوم در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از جایگاه های مهم هر انسانی خدمت به عموم مردم است و ان شاءالله بنده این سعادت را به درستی درک و ایفا کرده باشم. 

وی افزود: بارها وزیر علوم گفته است استادان باید در صدر قرار بگیرند، یکی از اهداف برگزاری این مراسم تحقق فرمایش وزیر علوم است که وظیفه داریم استادان نجیب و قانع را به جایگاه بالا نایل کنیم. 

مقیمی تصریح کرد: به دنبال نشاندن لبخند زیبا بر لب های استادان ممتاز هستیم، کشور ایران دارای دیرینه مذهبی و اسلامی است و اگر می خواهیم مسیر توسعه را به معنای واقعی طی کنیم باید استادان ممتاز را پیشرو قرار دهیم و باید از روش های مختلف علم و فرزانگی را برای شناسایی استادان ممتاز ترویج کنیم و الگوواره های دانشگاهی و جامعه باید همین استادان باشند. 

وی بیان کرد: اثرگذاری اجتماعی و ملی استادان وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است که احتمال دارد در محیط اجتماعی و دانشگاه ها حضور نداشته باشند، اما تشعشع اثرگذاری آنها در جای جای ایران وجود دارد که باعث افتخار ایران است .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقیمی: اثرگذاری اجتماعی وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقیمی: اثرگذاری اجتماعی وجه تمایز استادان ممتاز از سایر استادان است"، کلیک کنید.