ارتقای کیفیت خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد

ارتقای کیفیت خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد

اکسیداک/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از ارتقای کیفیت خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی این استان خبر داد.

علیرضا نیکروز روز یکشنبه 20 اسفندماه 1402 در رزمایش طرح ترافیک ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز استان با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت گفت: ستاد خدمات سفر استان متشکل از دستگاهها و سازمانهای مختلف است.

وی اظهارکرد: شعار امسال در استان کیفی سازی خدمات سفر به مسافران و گردشگران است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خدمات ارایه شده در نوع نگرش و نگاه گردشگران و مسافران تاثیرگذار است و امیدواریم که بتوانیم مسافران و گردشگران را با خاطره خوشی بدرقه کنیم.

نیکروز تصریح کرد: شناسایی نقاط پر خطر در راههای ارتباطی استان انجام و نسبت به رفع و آشکارسازی آنها اقدام شده است.

به گزارش اکسیداک، وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز احتمال بارندگی وجود دارد دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران استان برای اسکان اضطراری و خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی تدابیر لازم را بیندیشند و آمادگی لازم را داشته باشند.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتقای کیفیت خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتقای کیفیت خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد"، کلیک کنید.