کمیته اجرایی مدیریت دانش در استانداری سمنان تشکیل می شود

کمیته اجرایی مدیریت دانش در استانداری سمنان تشکیل می شود

اکسیداک/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: کمیته اجرایی مدیریت دانش در استانداری سمنان به زودی تشکیل می شود و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

ابوذر عرفانی امروز (11 اردیبهشت ماه) اظهار کرد: پروژه طراحی و استقرار نظام جامع مدیریت دانش در وزارت کشور و زیرمجموعه ها سال گذشته در مدل سازمان بهره وری آسیا (APO) به اجرا درآمد که نتایج ارزیابی ها نشان می دهد وزارت کشور، سازمان های وابسته و استانداری های سراسر کشور در سطح دوم بلوغ سازمانی مدیریت دانش قرار دارند. 

وی ادامه داد: در اجرای این طرح و با توجه به پیشرفت مراحل استقرار نظام جامع مدیریت دانش، تعریف پروژه های مقیاس کوچک و بهبود معیارها در دستور کار قرار گرفته است. در همین ارتباط، شیوه نامه ارزیابی و صدورکارنامه مدیریت دانش با هدف ارزیابی پیشرفت دانشی سازمان های وابسته و استانداری های سراسر کشور در سال 1403 تدوین و ابلاغ شده است. 

معاون استانداری سمنان از اعضای کمیته اجرایی خواست تا متناسب با مسایل سازمان و قابلیت های اجرایی خود، نسبت به تعریف پروژه های کوچک مقیاس، پروژه های استانی و کشوری در زمینه مدیریت دانش اقدام کنند. 

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمیته اجرایی مدیریت دانش در استانداری سمنان تشکیل می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمیته اجرایی مدیریت دانش در استانداری سمنان تشکیل می شود"، کلیک کنید.