کارون اعزامی ایران به المپیک 2024 پاریس به نام «خادم الرضا» نام گذاری شد

جهت ادای احترام جامعه ورزش به خدمات ارزشمند شهید رییسی؛

کارون اعزامی ایران به المپیک 2024 پاریس به نام «خادم الرضا» نام گذاری شد

کمیته ملی المپیک ایران جهت ادای احترام به خدمات ارزشمند آیت اله شهید سید ابراهیم رییسی، نام کاروان المپیکی خود را «خادم الرضا» اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک، پیش از این مقرر بود اعضای هییت اجرایی  کمیته ملی المپیک در نشست صبح سه شنبه خود(فردا) نام کاروان ایران را مشخص و اعلام کنند که این نشست از سوی کمیته ملی المپیک به دلیل سانحه امروز و شهادت رییس جمهور محترم و هیات همراه به هفته بعد موکول گردید.

در همین راستا محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک کشورمان دقایقی پیش و در گفتگو با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما اعلام کرد که کمیته ملی المپیک به پاس زحمات و خدمات ارزشمند شهید آیت اله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور مجتهد و خدوم ایران که شب گذشته و طی سانحه سقوط بالگرد به درجه شهادت نایل آم، نام کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به المپیک 2024 پاریس را کاروان «خادم الرضا» نام گذاری کرد.
گفتنی است، المپیک 2024 از 5 مرداد ماه سال جاری در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد که تا امروز ورزشکاران ایرانی 34 سهمیه را برای حضور در این دوره از بازیها بدست آورده آمد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارون اعزامی ایران به المپیک 2024 پاریس به نام «خادم الرضا» نام گذاری شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارون اعزامی ایران به المپیک 2024 پاریس به نام «خادم الرضا» نام گذاری شد"، کلیک کنید.