شهید رییسی همواره همراه هنرمندان بود

شهید رییسی همواره همراه هنرمندان بود

به گزارش خبرگزاری اکسیداک، به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)،فرهاد قایمیان، دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، در سوگواره شعر «خادم الرضا(ع)»پیام تسلیت خود را به مناسبت درگذشت شهید رییسی اعلام داشت و اظهار کرد: او همواره در کنار هنرمندان و دغدغه های فرهنگی و هنری آنان بود؛ این ضایعه نه تنها برای جامعه هنری بلکه برای کل ملت ایران جانسوز است.
قایمیان، با اشاره به دوران ریاست جمهوری شهید رییسی و برنامه هایی که وی در پیش از انتخابات وعده داده بود، از اجرایی شدن آن ها سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که هیات دولت و هنرمندان، راه او را ادامه دهند.

او بر اهمیت حفظ هویت فرهنگی و هنری تاکید و از همگان خواست تا در این مسیر، صدای هویت خود را به گوش جهانیان برسانند.
در پایان، قایمیان آرزو کرد که در زیر سایه برکت امام رضا(ع)، هنرمندان ایرانی همواره موفق و سربلند باشند و فرهنگ و هنر ایرانی، همچنان درخشان و پویا بماند. او این امید را داشت که با تلاش و همت هنرمندان، راه شهید رییسی به بهترین شکل ادامه یابد و نور امید در دل ها فروزان بماند.
قایمیان تصریح کرد: امشب در حالی که قرار بود در کنار هم اختتامیه جشنواره های رضوی را جشن بگیریم اما این حادثه، سایه ای از اندوه بر برنامه های فرهنگی و هنری افکند.
دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) بر ضرورت امید به آینده ای روشن تر و ادامه مسیر شهید رییسی تاکید کرد.

22057

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رییسی همواره همراه هنرمندان بود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رییسی همواره همراه هنرمندان بود"، کلیک کنید.