دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با آیت الله جناتی

دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با آیت الله جناتی

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه با آیت الله محمدابراهیم جناتی از علمای سرشناس قم و عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک، خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این دیدار گفت: از اهتمام شما نسبت به مسایل مربوط به جهان اسلام و احکام شرعی و به روزرسانی آنها تقدیر می کنم، جنابعالی با پشتکاری که در تالیفات و مباحث علمی دارید به حمدالله موفق بوده اید. در خیلی از مسایل و احکام شرعی که مطرح کردید گره های بزرگی را گشودید، امیدوار هستم همچنان علاقه مندان جنابعالی از مباحث علمی و اخلاقی شما بهره مند باشند.

آیت الله جناتی، عضو پیوسته فرهنگستان علوم نیز در این دیدار اظهار کرد: اخلاق و دیانت شما زبانزد خاص و عام است، ذکر خیر شما در قسمت های حوزوی، علمی فرهنگی و اجتماعی بسیار است.

وی ادامه داد: کسی را سراغ ندارم به اندازه شما مورد قبول این گروه ها باشد، اخلاق و رفتار شما را تحسین می کنم، پشتکار و جدیت شما در پیگیری امور آموزشی دینی بسیار با اهمیت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با آیت الله جناتی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با آیت الله جناتی"، کلیک کنید.