کمالوند: صنعت نفت از اتفاقات فصل جاری عبرت بگیرد

کمالوند: صنعت نفت از اتفاقات فصل جاری عبرت بگیرد

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم همه علی الخصوص باشگاه از اتفاقاتی که در سال جاری رخ داد درس گرفته باشند، وقتی سال گذشته تیم در لیگ برتر ماند باید یک فکر اساسی می شد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و منجر به سقوط تیم شد.

به گزارش اکسیداک، فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز که با نتیجه 3 بر صفر به نفع تراکتور به پایان رسید، اظهار کرد: اگر در بازی های قبلی در نشست خبری حضور پیدا نکردم عذرخواهی می کنم، دلیلش فقط این بود که تمرکز و آرامش تیم را حفظ کنم.

وی درباره بازی با تراکتورسازی، ادامه داد: شرایط در این بازی مساعد نبود، به هر حال تیم سقوط کرده بود و 6 نفر از بازیکنان محروم و مصدوم بودند و در بی انگیزگی کامل به سر می بردیم و حرفی نیست که بخواهم درباره بازی بگویم.

این مربی فوتبال بیان کرد: امیدوارم همه علی الخصوص باشگاه از اتفاقاتی که در سال جاری رخ داد درس گرفته باشند، وقتی سال گذشته تیم در لیگ برتر ماند باید یک فکر اساسی می شد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و منجر به سقوط تیم شد.

وی با اشاره به اینکه امسال سال خوبی برای صنعت نفت نبود، خاطرنشان کرد: امیدوارم حضورمان در دسته یک کوتاه مدت باشد، اگر فصل بعد صنعت نفت به لیگ برتر برنگردد مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمالوند: صنعت نفت از اتفاقات فصل جاری عبرت بگیرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمالوند: صنعت نفت از اتفاقات فصل جاری عبرت بگیرد"، کلیک کنید.