استقبال جوانان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برای اعزام به حرم امام خمینی (ره)

استقبال جوانان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برای اعزام به حرم امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری اکسیداک چهارمحال وبختیاری؛ عیسی حیدری، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و نام حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: با هماهنگی دستگاه های مختلف، تمهیدات لازم برای اعزام افزون بر 2500 زایر از استان چهارمحال و بختیاری با 51 دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام خمینی(ره) در تهران به منظور شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام وعده های صادق اندیشیده شده است.

مسیول اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: زایران اعزامی به مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بینانگذار جمهوری اسلامی، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های امامین انقلاب، مستمع سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر خواهند بود.

وی، ادامه داد: ثبت نام زایران در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: استقبال اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در حرم مطهر امام خمینی ره بسیار زیاد بود ولی امکانات ما جوابگوی این جمعیت نیست.

وی تصریح کرد: بیشترین شرکت کنندگان در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی از آستان چهارمحال و بختیاری نوجوانان و جوانان هستند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقبال جوانان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برای اعزام به حرم امام خمینی (ره)" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقبال جوانان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برای اعزام به حرم امام خمینی (ره)"، کلیک کنید.