اجرای طرح شاداب سازی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی

اجرای طرح شاداب سازی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی

اکسیداک/آذربایجان غربی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: طرح شاداب سازی مراکز کانون از خرداد ماه سال جاری در حال اجرا است.

آبسوران، 17 خرداد ماه در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه ها و فعالیت های اداره کل استان در تابستان 1403 که در سالن جلسات کانون برگزار شد، افزود: اجرای طرح شاداب سازی مراکز کانون از خرداد سال جاری در حال اجرا است که برای اجرای این طرح 5 میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف جذب شده است. 

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی 35مرکز ثابت، سیار و پستی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از22 هزار نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی هستند که در 60 رشته فعالیت دارند.

آبسوران با اشاره به اینکه 3سیاست مخاطب محوری، نوجوان محوری و توجه به مراکز، برای کانون ابلاغ شده است، اظهار کرد: طراحی بسته های ویژه از جمله مشارکت حداکثری در برنامه ها از جمله انتخابات، اربعین و محرم از اقدامات کانون در سال جاری است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی یادآور شد: 60 فعالیت تخصصی و عمرانی در تابستان امسال توسط کانون اجرا می شود که توسعه و ترویج کتابخوانی، اجرای برنامه ملی کانون و مدرسه، توسعه و ترویج علم در مراکز، توسعه فعالیت های نجوم و رصد، تقویت انجمن قصه گویی، ترویج پژوهش، راه اندازی آموزش های خبرنگاری، روزنامه نگاری از جمله برنامه های کانون در تابستان امسال است.

وی خاطرنشان کرد: 322هزار جلد کتاب در مراکز کانون استان موجود است. 

آبسوران اظهار کرد: تاکنون در 3 شهرستان ارومیه، اشنویه و تکاب، مجازات جایگزین حبس اجرا شده است.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح شاداب سازی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح شاداب سازی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی"، کلیک کنید.