مادر شهیدان «حمید و مجید نجفی» درگذشت

مادر شهیدان «حمید و مجید نجفی» درگذشت

«صدیقه دایمی نژاد» مادر شهیدان «حمید و مجید نجفی» از مشهد مقدس در 98 سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش اکسیداک،  «صدیقه دایمی نژاد» مادر معظم شهیدان دوران دفاع مقدس «حمید و مجید نجفی» در سن 98 سالگی به علت کهولت سن و بیماری، پس از تحمل درد و رنج دوری از فرزندان رشیدش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این مادر شهید،دوشنبه 21 خردادماه ساعت 9 صبح از مقابل مهدیه مشهد مقدس، خیابان امام رضا (ع) به سمت بارگاه ملکوتی ثامن الایمه (ع) و پس از طواف و اقامه نماز، به گلزار شهدای آرامستان خواجه ربیع مشهد مقدس منتقل و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.
 
«مجید نجفی» در اول اردیبهشت 1344 و  «حمید نجفی» در 28 مرداد 1347 در تربت جام متولد شدند و به ترتیب در 22 بهمن 1364 در اروندکنار بر اثر اصابت ترکش و 19 دی 1365 در خرمشهر (عملیات کربلای 5) بر اثر اصابت ترکش به سر به مقام شامخ شهادت نایل آمدند.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و 398 شهید، 55 هزار و 804 جانباز و سه هزار و 398 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مادر شهیدان «حمید و مجید نجفی» درگذشت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مادر شهیدان «حمید و مجید نجفی» درگذشت"، کلیک کنید.