امام جمعه کرمانشاه: حضور گسترده در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و سربلندی کشور است

امام جمعه کرمانشاه: حضور گسترده در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و سربلندی کشور است

اکسیداک/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت و سربلندی کشور خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری، امروز(هشتم تیر) در خطبه‌های نماز جمعه در کرمانشاه، با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات و با بیان اینکه این حضور موجب کور کردن چشم طمع دشمنان خواهد شد، گفت: همچنین حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار و پیشرفت و سربلندی کشور است.

 وی با بیان اینکه در درجه دوم و بعد از حضور گسترده مردم در انتخابات، انتخاب رئیس جهور اصلح هم مهم است، گفت: رئیس جمهور اصلح فردی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و در درجه بعدی باید کارآمد باشد و برای کار کردن و خدمت به مردم شب و روز نشناسد.

 امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رئیس جمهور اصلح فردی است که بتواند از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کند، تاکید کرد: رئیس جمهور اصلح فردی است که برای اداره امور از عناصر و چهره های خوب و توانمند استفاده کند، لذا برای شناخت رئیس جمهور اصلح باید اطرافیان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را نگاه کرده و بر مبنای آنها تصمیم بگیریم که به چه کسی به عنوان رئیس جمهور اصلح باید رای بدهیم.

غفوری ابراز امیدواری کرد، امروز با حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب اصلح شاهد روی کار آمدن یک دولت توانمند باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بحث خانواده در اسلام، گفت: موضوع خانواده باید هم از سوی رسانه ها و از سوی ائمه جمعه و جماعت مورد بحث قرار بگیرد.

 وی با بیان اینکه ازدواج غریزه جنسی را در مسیر حلال و مشروع قرار می دهد، گفت: دشمنان در تلاشند تا با مطرح کردن عناوینی مثل ازدواج سفید و … جامعه ما را به سمت فساد و تباهی و شهوترانی ببرند.

غفوری همچنین با اشاره به قرار داشتن در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی(۶ تا ۱۲ تیر)، گفت:  باید از مناسبت های این‌چنینی استفاده کرده و چهره جنایتکار آمریکا را به جامعه خصوصا جوانانمان بشناسانیم.

وی ادامه داد: جوانانمان باید بدانند که پشت پرده جنایات این روزهای غزه که ۳۷ هزار شهید و حدود ۹۰ هزار مجروح بر جای گذاشته، بدون هیچ شک و شبهه‌ای آمریکای جنایتکار است.

غفوری تاکید کرد: البته امروز جنایات آمریکا برای همگان روشن است، به حدی که در دانشگاه های آمریکا و دیگر نقاط دنیا باعث خیزش های گسترده شده است.
پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امام جمعه کرمانشاه: حضور گسترده در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و سربلندی کشور است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امام جمعه کرمانشاه: حضور گسترده در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و سربلندی کشور است"، کلیک کنید.