عملیات زیر سازی کوچه و معابر مسکن های امین بسیجیان و محله کتل در بستک آغاز شد

عملیات زیر سازی کوچه و معابر مسکن های امین بسیجیان و محله کتل در بستک آغاز شد

       

به گزارش اکسیداک، مرتضی ایرانمنش شهردار بستک گفت : از حمایت های مهندس جباری نماینده غرب هرمزگان ، مهندس دوستی استاندار هرمزگان ، مهندس سلحشور مدیرکل کل راه و شهرسازی استان و همچنین دکتر جلالی فرماندار شهرستان بستک و پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر در این خصوص تشکر و قدردانی می نمایم .

شهردار بستک به اتفاق سروان داوودی فرمانده حوزه شهدا بستک از عملیات زیرسازی کوچه و معابر بازدید کردند .
 مرتضی ایرانمنش شهردار بستک گفت : بحمدلله بر اساس وعده ای که به شهروندان عزیز داده بودیم ، با تعامل و پیگیری از اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان ، عملیات زیر سازی کوچه و معابر مسکن های امین بسیجیان و همچنین محله کتل توسط پیمانکاران شروع شده و بزودی آسفالت آن نیز انجام می گیرد .

شهردار بستک بیان داشت : طبق وعده ای که داده بودیم بزودی عملیات اجرایی آسفالت مسکن های خیرین ، بهزیستی و فرهنگیان نیز آغاز می شود .

وی افزود : یکی از دغدغه های اعضای شورای اسلامی و شهرداری بستک در راستای رفاه همشهریان عزیز و همچنین تسهیل در عبور مرور آسفالت کوچه و معابر شهر می باشد که خداروشکر شاهد نهضت آسفالت در بستک می باشیم و بزودی نیز بسیاری از کوچه ها و معابر شهر خصوصا در بافت قدیم نیز استارت خواهد خورد .

شهردار بستک در پایان گفت : از حمایت های نماینده غرب هرمزگان ، استاندار هرمزگان ، اداره کل راه و شهرسازی استان و همچنین فرماندار شهرستان بستک و پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش های پیمانکاران تشکر و قدردانی می نمایم .

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات زیر سازی کوچه و معابر مسکن های امین بسیجیان و محله کتل در بستک آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات زیر سازی کوچه و معابر مسکن های امین بسیجیان و محله کتل در بستک آغاز شد"، کلیک کنید.