نقد و بررسی دوربین عکاسی بدون آینه سونی مدل ZV-E10 kit 16-50mm1697

مرور:

کیت دوربین بدون آینه Sony ZV-E10 16-50 میلی متر

نمی توان گفت سونی یک کبوتر سفید را از کلاه خود بیرون کشید! ما قبلاً دوربین های فشرده vlog با لنزهای قابل تعویض را دیده ایم. اندازه بدنه دوربین، ساختار منو و حتی جک هدفون تفاوت چشمگیری با دوربین های سری قبلی سونی ندارد. با این حال، این دوربین جدید با ارائه ویژگی های کوچک اما منحصر به فرد توجه بسیاری از تولیدکنندگان مشتاق محتوا را به خود جلب می کند.
صفحه نمایش چرخان، حذف منظره یاب الکترونیکی برای کاهش وزن دوربین و حمل آسان، استفاده از میکروفن جهت دار 3 کپسولی برای ضبط صدای باکیفیت در هنگام عکاسی و سایر ویژگی های این چنینی از جمله ویژگی هایی است که ولاگرها را وادار به خرید Sony ZV-E10 کرده اند.

برخی از ویژگی های Sony ZV-E10:

  • سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C CMOS؛
  • سیستم فوکوس خودکار با دقت بالا؛
  • ضبط ویدیوی 4k؛
  • صفحه نمایش لمسی؛
  • پورت هدفون و میکروفون 3.5 میلی متری؛
  • مجهز به GPS.

مشخصات سخت افزاری

دوربین سونیY ZV-E10مجهز به سنسور 24.2 مگاپیکسلی، تثبیت کننده دیجیتال و پورت UHS-I برای کارت حافظه SD است که در کنار محفظه باتری قرار دارد. باتری لیتیوم یونی 1080 میلی آمپری این محصول NP-FW50 عمر طولانی دارد و با اکثر دوربین های سونی سازگار است.
اتصال، یکی از الزامات برخی از کاربران برای دوربین سونی بخر ZV-E10 خب در این مورد باید بگوییم که این دوربین مجهز به خروجی هدفون و میکروفون بوده و از پورت های USB و HDMI پشتیبانی می کند. لنزهای قابل تعویض این محصول با هر لنز E-mount سونی یا شرکت های دیگر سازگار است.

لنز و فوکوس خودکار

سنسور APS-C و پردازنده Bionz X این محصول تصاویری روان و با کیفیت و با نویز بسیار کم را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، حساسیت ISO دوربین Sony ZV-E10 از 100 تا 32000 متغیر است. این باعث کاهش کیفیت تصویر در محیط های کم نور می شود.
قابلیت فوکوس خودکار این دوربین با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، چشم و هر جسم دیگری را تشخیص داده و با کمی تاخیر در مرکز تصویر قرار می دهد. این ویژگی می تواند برای عکاسان پرتره و طبیعت بسیار جذاب و کاربردی باشد. بزرگنمایی لنز زوم عریض ZV-E10 0.21x است که با توجه به نیاز و ترجیح کاربر قابل تغییر یا تعویض است!

عکاسی با Sony ZV-E10

لنز با کیفیت سونی به عکاسان اجازه می دهد تا به سرعت بر روی سوژه مورد نظر فوکوس کرده و پس زمینه تصویر را بدون خطاهای لحظه ای محو کنند. کیفیت رنگ عالی تصویر این دوربین تصاویری طبیعی و واقعی ارائه می دهد و زیبایی بیشتری به سوژه ها می بخشد. علاوه بر این، سرعت عکاسی پیاپی ZV-E10 11 فریم بر ثانیه است و با استفاده از عملکرد تثبیت کننده تصویر پیشرفته، تصاویر بسیار دقیقی از سوژه های متحرک ارائه می کند.

کیفیت عکسبرداری

این دوربین با ضبط 30 فریم بر ثانیه فیلم هایی با کیفیت 4k ارائه می کند و از قابلیت فیلم برداری اسلوموشن با وضوح 1080p و 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. جلوه های نرم شدن پوست صورت، محو شدن پس زمینه تصویر و قابلیت فوکوس خودکار بر روی دوربین بدون آینه Sony ZV-E10 از جمله قابلیت های عکاسی این محصول است که برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی بسیار کاربردی خواهد بود.

امکان پخش زنده

یکی از ویژگی های جذاب دوربین سونی ZV-E10 امکان تبدیل آن به وب کم و پخش زنده با کیفیت عالی است. به سادگی این دوربین را به یک سیستم یا گوشی هوشمند متصل کنید. با پورت های USB Video Class و USB Audio Class می توان این دوربین را به لوازم جانبی مختلف متصل کرد. علاوه بر این، این محصول از اتصال بی سیم (WIFI، بلوتوث و NFC) پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش دوربین بدون آینه سونی ZV-E10

درست مانند گوشی های هوشمند، مانیتور لمسی دوربین Sony ZV-E10 کنترل تنظیمات دوربین و مشاهده تصاویر را برای کاربران آسان می کند. به طوری که به جای استفاده از دکمه های روی بدنه دوربین، می توان با لمس صفحه نمایش، تنظیمات مورد نظر را اعمال کرد.

برخی از ویژگی های مانیتور دوربین سونی ZV-E10 عبارتند از:

نوع منظره یاب مالک نیست
اندازه صفحه نمایش 3.0 اینچ
وضوح (وضوح) نمایش دادن 922 هزار امتیاز
وضعیت اتصال کاملا متحرک و انعطاف پذیر
قابلیت لمس کردن ایناهاش

مزایای دوربین Sony ZV-E10

با توجه به ویژگی های خاص این محصول، قیمت دوربین سونی ZV-E10 بسیار مقرون به صرفه است و اندازه کوچک و جمع و جور آن کار را برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی آسان می کند. صفحه نمایش لمسی، قابلیت اتصال به میکروفون و هدفون، کیفیت فیلمبرداری خوب و عمر باتری طولانی دوربین ZV-E10 از جمله مزیت های آن است و هم برای مبتدی ها و هم برای ولاگرهای حرفه ای کاربردی و مناسب است.

چه کسانی برای خرید دوربین بدون آینه سونی ZV-E10 مناسب هستند؟

ما به شما توصیه می کنیم یک دوربین Sony ZV-E10 خریداری کنید اگر:

1. به دنبال یک دوربین کامپکت برای ضبط ویدیوهای خود هستید:

Sony ZV-E10 یک دوربین فیلمبرداری بسیار سبک وزن با صفحه نمایش لمسی کامل و کیفیت فیلمبرداری چشمگیر 4k است. اندازه کوچک این دوربین آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی که به دنبال یک دوربین کامپکت برای تولید محتوای روزمره هستند تبدیل کرده است.

2. قابلیت پخش زنده برای شما بسیار مهم است:

عملکرد USB دوربین بدون آینه سونی ZV-E10 همچنین دوربین پخش زنده را در اختیار شما قرار می دهد.

3. تمایل دارید در نور روز و در محیط های روشن تر عکس بگیرید:

اگرچه این دوربین ویدئوگرا است، اما همچنان می تواند تصاویری با کیفیت و شفاف در نور روز ایجاد کند.

خرید دوربین بدون آینه Sony ZV-E10 به چه کسانی توصیه نمی شود؟

خرید این دوربین برای شما مناسب نخواهد بود اگر:

  • به دنبال خرید دوربین با منظره یاب;
  • شما می خواهید ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه بگیرید.

3/5 – (2 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی بدون آینه سونی مدل ZV-E10 kit 16-50mm1697" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی بدون آینه سونی مدل ZV-E10 kit 16-50mm1697"، کلیک کنید.