نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون مدل CoolPix P950‬1677

مرور:

دوربین نیکون CoolPix P950

دوربین دیجیتال سوپر زوم نیمه حرفه ای نیکون coolpix p950

دوربین نیکون Coolpix P950 نیکون یک دوربین نیمه حرفه ای است. اگر می خواهید ایده های جدیدی را کشف کنید و مرزها و محدودیت ها را در دنیای عکاسی بشکنید، می توانید به راحتی با دوربین نیکون Coolpix P950 نیکون این کار را انجام دهید. این دوربین با زوم 83 برابری تمام مرزها و محدودیت ها را برای شما حذف می کند. در دنیای دوربین های دیجیتال سوپر زوم، نیکون Coolpix P950 به عنوان یکی از بهترین دوربین ها شناخته می شود. ظاهر حرفه ای و نوع SLR این دوربین در کنار عملکرد منحصر به فرد آن باعث شده تا این دوربین در بین بسیاری از عکاسان بسیار خواستنی و محبوب باشد.

این نوع دوربین حتی می تواند تا دو برابر زوم کند، بنابراین بهتر است در این حالت از سه پایه استفاده کنید و دوربین را روی حالت عکاسی خودکار قرار دهید تا لرزش های آن گرفته شود و تصویر نهایی بهترین وضوح و وضوح ممکن را داشته باشد. to be این حداکثر زوم اپتیکال تمام قابلیت های بزرگنمایی دوربین را به کاربر نشان نمی دهد. بعد از زوم اپتیکال، زوم دیجیتال دوربین می تواند قدرت زوم را تا 4 برابر افزایش دهد. این قدرت زوم این دوربین را برای عکاسی از حیات وحش ایده آل و بسیار مناسب می کند که در آن عکاس می تواند بدون نزدیک شدن به سوژه عکس بگیرد.

دوربین نیکون CoolPix P950

دوربین نیکون Coolpix P950 نیکون یک دوربین نیمه حرفه ای است. اگر به دنبال کشف ایده های جدید و شکستن مرزها و محدودیت ها در دنیای عکاسی هستید، می توانید به راحتی با دوربین نیکون Coolpix P950 نیکون این کار را انجام دهید. این دوربین با زوم 83 برابری تمام مرزها و محدودیت ها را برای شما حذف می کند. در دنیای دوربین های دیجیتال سوپر زوم، نیکون Coolpix P950 یکی از بهترین دوربین ها است. ظاهر حرفه ای و نوع SLR این دوربین در کنار عملکرد منحصر به فرد آن باعث شد تا در بین بسیاری از عکاسان بسیار خواستنی و محبوب شود.

چیزی که این دوربین را از سایر دوربین ها متمایز می کند این است که در عکس های گرفته شده توسط دوربین های دیگر با زوم بسیار بالا، تصویر کمی پیکسلی و سبز رنگ است اما کیفیت عکس های گرفته شده با این دوربین بسیار مناسب و قابل قبول است. علاوه بر این، این دوربین مجهز به سیستم کاهش لرزش پنج مرحله ای است. این بدان معنی است که شوک و لرزش را تا 5 برابر کاهش می دهد. این موضوع در کنار استفاده از سه پایه، به وضوح و وضوح عکس ها هنگام عکاسی با زوم کمک زیادی می کند.

ویژگی های کلی دوربین دیجیتال نیکون Coolpix P950

  • دارای لنز 2000-24 با دیافراگم f/2.8-6.5 و زوم اپتیکال 83 برابر و زوم دیجیتال 4 برابر
  • قابلیت عکاسی پیاپی با کیفیت کامل و کیفیت پایین تر با سرعت 60 یا 120 فریم بر ثانیه
  • دارای سنسور 16 مگاپیکسلی CMOS با اندازه ½.3 اینچ
  • صفحه نمایش چرخشی و تاشو 3.2 اینچی
  • صفحه نمایش الکترونیکی چشم با قابلیت کنترل خودکار چشم
  • 18 حالت عکاسی شامل عکاسی تایم لپس، عکاسی از ماه، تماشای پرندگان و پانوراما وجود دارد.
  • فیلمبرداری 4K با وضوح 3840×2160
  • قابلیت اتصال به Wifi، GPS و NFC

83 بار بزرگنمایی کنید

یکی از ویژگی های کلیدی این دوربین لنز عالی آن است که می تواند 83 برابر زوم کند. لنز این دوربین در محدوده فاصله کانونی 24 تا 2000 میلی متر زاویه باز را فراهم می کند. با استفاده از قدرت زوم این دستگاه می توان این برد را به طور موثر تا 166 برابر افزایش داد و اجسام بسیار دور را جدا کرد. این لنز از فاصله کانونی f/2.8 استفاده می کند که برای کار در محیط های کم نور بسیار مناسب است.

علاوه بر این، سیستم تشخیص دوگانه این دوربین به کاهش لرزش دست کمک می کند. علاوه بر این، برای بهبود وضوح و وضوح، از طراحی اپتیکال لنز با شیشه Super SD برای پشتیبانی از بسیاری از انواع انحرافات در عکاسی استفاده می کند. علاوه بر این، کاربران می توانند حالت را از MF به AF ​​و بالعکس برای تنظیم فوکوس خودکار تغییر دهند.

طراحی بدنه

منظره یاب OLED 2.36 میلیون نقطه ای به کاربران اجازه می دهد اشیاء دور را با وضوح بالا نمایش دهند و توانایی دریافت نور کافی برای دیدن مناظر را فراهم می کند. دوربین نیکون 950 مجهز به صفحه نمایش 2.3 اینچی LCD با 921000 نقطه برای مشاهده عکس ها و عملکرد منو است و امکان چرخش را برای مشاهده آسان تر و عکاسی در زوایای دشوار فراهم می کند.

مجهز به سیستم Snapbridge

اسنپ ​​بریج سیستمی است که در دوربین های نیکون وجود دارد که به این دوربین امکان اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت ها را می دهد تا اطلاعات، فایل ها و داده های مورد نظر از دوربین به گوشی و تبلت منتقل شود. موجود در دوربین نیکون Coolpix P900.

صفحه نمایش چرخان و تاشو

Nikon Coolpix P900 دو راه برای تعریف قاب در اختیار عکاسان قرار می دهد. ابتدا با چرخش و حرکت صفحه نمایش و سپس توسط چشمی الکترونیکی. صفحه نمایش 3 اینچی این دوربین را می توان از بدنه جدا کرد یا حول یک لولای تاشو بچرخاند. این صفحه نمایش قابل جابجایی به کاربران این امکان را می دهد که هنگام عکاسی در زوایای خاص دید خوبی داشته باشند. اما با قرار دادن دوربین نیکون Coolpix P900 نیکون در مقابل چشم، چشمی الکترونیکی آن به صورت خودکار روشن می شود و عکاس می تواند زاویه مورد نظر را با چشمی پیدا کند.

توپوگرافی

دوربین Coolpix P950 مجهز به GPS به کاربر این امکان را می دهد که موقعیت عکس ها را در طول سفر ضمیمه کند و در نهایت یک دفترچه خاطرات عکس از سفر خود داشته باشد. این دوربین مکان دقیق هر عکس گرفته شده را ثبت می کند. بنابراین، کاربر می تواند سفر خود را در عکس ها ردیابی کند و در نهایت این خاطرات عکس را در Google Map، Google+ یا سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. در این زمینه می توان گفت دوربین نیکون Coolpix P950 نیکون بهترین ابزار برای ثبت لحظات شما در سفر است.

کنترل دستی نوردهی

اگر می خواهید خودتان نوردهی دوربین را برای عکس های خود تنظیم کنید، این دستگاه چنین قابلیتی را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد. فقط پیچ تنظیم حالت P/A/S/M را وارد کنید و سپس وظیفه تنظیم نور در تمام عکس های خود را بر عهده خواهید داشت. درست مانند دوربین های SLR، از این ویژگی می توان برای گرفتن عکس های خاص یا گرفتن موقعیت های پیچیده استفاده کرد. اما اگر اطلاعات کافی در مورد تنظیمات دستی دوربین ندارید، بهترین راه برای داشتن عکس های خوب و زیبا استفاده از حالت خودکار دوربین است.

عکاسی متوالی

اگر می خواهید از سوژه مورد نظر خود عکس های متوالی بگیرید، کافی است انگشت خود را روی دکمه شاتر ثابت نگه دارید تا 7 فریم متوالی از رویداد مورد نظر ضبط شود. سپس عکس هایی خواهید داشت که هرگز نمی توانستید در یک فریم ببینید.

عکاسی از ماه

باورش سخت است، اما حقیقت دارد! با دوربین نیکون Coolpix P950 نیکون می توانید به راحتی از ماه عکس بگیرید! برای این کار کافی است گزینه Moon Mode را فعال کنید و دوربین را به سمت ماه بگیرید و همزمان از زوم اپتیکال 60 برابر و زوم دیجیتال 120 برابر استفاده کنید. سپس یک عکس منحصر به فرد از سطح ماه دارید که تمام جزئیات شگفت انگیز آن را نشان می دهد. وجود افکت سیاه و سفید برای گرفتن عکس های تک رنگ و افکت نقاشی روی بوم از دیگر افکت ها و فیلترهای این دوربین است که به عکاس در گرفتن عکس های مناسب کمک می کند.

فیلمبرداری 4K

دوربین نیکون Coolpix P900 نیکون فیلمبرداری پانوراما فول اچ دی با رزولوشن 3840 در 2160 دارد و صدا را با کیفیت استریو نیز ضبط می کند.

خرید دوربین نیکون coolpix p950

برای خرید این دوربین با ارزان ترین قیمت می توانید به فروشگاه چمدان من مراجعه کنید. همچنین اگر قصد بررسی و خرید انواع دوربین های برند سونی و کانن را دارید می توانید به صفحه خرید دوربین سونی یا صفحه خرید دوربین کانن مراجعه کنید.

به آن امتیاز دهید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون مدل CoolPix P950‬1677" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون مدل CoolPix P950‬1677"، کلیک کنید.