سومین جشنواره داستان‌نویسی«به‌ یاد لاله‌ها»کلید خورد

سومین جشنواره داستان‌نویسی«به‌ یاد لاله‌ها»کلید خورد

سومین جشنواره داستان‌نویسی«به‌ یاد لاله‌ها» از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک، نخستین جلسه سیاست‌گذاری سومین جشنواره داستان‌نویسی«به‌ یاد لاله‌ها» از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس و اعضای این شورا در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و همچنین رئیس سومین جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها در این جلسه با ابراز رضایت از عملکرد دو جشنواره گذشته اظهار کرد: به لطف خداوند، عنایت شهدا و تلاش‌هایی که صورت گرفت جشنواره‌های داستان‌نویسی در سال‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته و به‌عنوان برنامه‌های تأثیرگذار فرهنگی در کارنامه این دانشگاه ثبت شده است.

وی برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی را خواستار شد و تأکید کرد بهره‌گیری از ظرفیت مدارس و حوزه‌های علمیه برای بالا بردن مشارکت در جشنواره سوم می‌تواند رویکرد تأثیرگذاری باشد.

جشنواره داستان‌نویسی«به‌ یاد لاله‌ها» دارای ساختار علمی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان نیز با ارائه گزارشی از دو جشنواره گذشته گفت: جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها از معدود برنامه‌هایی است که دارای ساختار علمی بوده و تلاش شده ارزش هنری آن به شاخص‌های حرفه‌ای نزدیک باشد.

مهدی سلطانی‌فر حضور دو سال پیاپی این جشنواره در جمع برگزیدگان جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی را نشان از موفقیت چشمگیر و تلاش عاشقانه دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه فاخر فرهنگی دانست.

وی سومین جشنواره داستان‌نویسی به‌یادلاله‌ها را ذیل برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد که در بازه زمانی سیزدهم ماه رجب تا نیمه‌شعبان با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت و واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های مختلف کشور اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان زمان برگزاری سومین جشنواره را همزمان با میلاد مسعود سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام اعلام کرد و افزود: این دانشگاه افتخار دارد سومین جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها را با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط و با هدف آشنایی و تداوم یاد و خاطره شهیدان و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در روز سه‌شنبه شانزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۳ برگزار کند.

به گزارش اکسیداک، بحث و تبادل‌نظر درباره کیفیت و کمیت اجرای جشنواره سوم از دیگر قسمت‌های این جلسه بود که توسط حاضران دنبال شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سومین جشنواره داستان‌نویسی«به‌ یاد لاله‌ها»کلید خورد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سومین جشنواره داستان‌نویسی«به‌ یاد لاله‌ها»کلید خورد"، کلیک کنید.