رضایت‌مندی زائران اربعین در مرز مهران، محور خدمات پلیس است

رضایت‌مندی زائران اربعین در مرز مهران، محور خدمات پلیس است

اکسیداک/ایلام معاون عملیات فراجا امنیت و سلامت زائران را از اهم مأموریت‌های پلیس در اربعین دانست و گفت: رضایت‌مندی زائران محور اصلی ارائه خدمات پلیس در اربعین امسال است.

سردار «حسین ساجدی‌نیا » امروز دوشنبه، ۲۲ مرداد در نشست قرارگاه اربعین در مرز مهران اظهار کرد: امسال برنامه‌ریزی‌های خوبی در حوزه انتظامی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم مانند سال گذشته اربعین خوبی را رقم بزنیم.

وی مرز مهران را یکی از گذرگاه‌های اصلی اربعین دانست و افزود: برابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از ۵۰ درصد از زائران حسینی به علت سهولت و دسترسی آسان مرز بین‌المللی مهران را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته تردد زائران حسینی از ابتدای ماه صفر شروع و به تدریج آمار روزانه تردد زائران سیر افزایشی داشته است.

سردار ساجدی‌نیا با بیان اینکه  متناسب با افزایش تردد زائران حسینی نیروهای کمکی در راستای ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی و گذرنامه‌ای در اختیار انتظامی استان قرار گرفته  است‌ گفت: از ۲۰ مرداد ماه یگان‌های ویژه با به‌کارگیری نیروهای زن و مرد علاوه بر اقدامات کنترلی به پلیس گذرنامه در راستای تسهیل در خروج زائران در گیت‌های خروجی نیز کمک می‌کنند.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رضایت‌مندی زائران اربعین در مرز مهران، محور خدمات پلیس است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رضایت‌مندی زائران اربعین در مرز مهران، محور خدمات پلیس است"، کلیک کنید.