همایش علمی پژوهشی «ایثار» برگزار می‌شود

همایش علمی پژوهشی «ایثار» برگزار می‌شود

سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر همایش علمی و پژوهشی ایثار را همزمان با هفته پژوهش در آذر ماه برگزار خواهد کرد.

به گزارش اکسیداک، حجت‌الاسلامد حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موضوعات این همایش گفت: نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمرانی فرهنگی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار در کنش‌های اجتماعی و سیاسی، حفظ سرمایه اجتماعی و افزایش مشارکت‌های مدنی ایثارگران، نقش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در ایجاد تمدن نوین اسلامی از موضوعات این همایش است.

وی همچنین توسعه فرهنگ سازمانی و ارتقاء بهره‌وری در نظام اداری بنیاد، سلامت خانواده شهدا و ایثارگران در ابعاد جسمی روانی و معنوی، آسیب‌شناسی و اصلاح قوانین مربوط به ایثارگران، ارتقاء نظام تعلیم و تربیت در مدارس شاهد، دیپلماسی ایثار، جهاد و مقاومت، راهکارهای تحقق عدالت در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران و نقش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در دفاع از حقوق بشر را از موضوعات دیگر این همایش برشمرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال مقالات چهارشنبه ۱۰آبان و زمان برگزاری همایش ۲۷ آذر امسال است و علاقمندان برای شرکت در این همایش به سایت www.isarresearch.com مراجعه کنند.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش علمی پژوهشی «ایثار» برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش علمی پژوهشی «ایثار» برگزار می‌شود"، کلیک کنید.