نقد و بررسی اپل واچ اولترا Titanium 49mm با بند لوپ ترایل3061

بررسی:

Apple Watch Ultra Titanium 49mm با بند حلقه ای

اپل واچ اولترا یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین ساعت‌های تولید شده توسط کوپرتینویی‌ها است که در سپتامبر 2022 معرفی شد. اپل واچ 8، اپل واچ SE 2 و اپل واچ اولترا را می‌توان از جمله مدل‌های مهم اپل واچ در این نسل نام برد. اپل واچ اولترا یکی از پیشرفته ترین مدل هاست که از مدل های دیگر بزرگتر است و به همین دلیل بیشتر برای ورزشکاران و کسانی که به ظاهر و تناسب اندام اهمیت می دهند مناسب است. این ساعت هوشمند دارای سنسورها و ویژگی های مختلفی است که در ادامه به تفصیل به آن ها می پردازیم. تا پایان این بررسی با چمدان من بمانید.

مطلب پیشنهادی: اپل واچ را با تخفیف ویژه از فروشگاه های اینترنتی من بخرید

شامل Apple Watch Ultra Titanium 49mm با Trail Loop Band

طراحی

اپل واچ اولترا تنها ساعت هوشمند اپل در سال های اخیر بود که تغییرات قابل توجهی در طراحی داشته است. از سال 2014 اپل تغییرات زیادی در طراحی اپل واچ ایجاد نکرده است تا اینکه مدل اولترا با افزایش سایز و استفاده از بدنه فلزی جامد تغییرات محسوسی را به همراه داشت. اپل واچ اولترا بزرگترین مدل اپل واچ با ضخامت 49 میلی متر است. دلیل این اندازه بزرگتر وجود صفحه نمایش دو اینچی است که نسبت به مدل های دیگر فضای بیشتری را اشغال می کند.

دکمه اکشن و حلقه دور صفحه نمایش نیز ابعاد این مدل را افزایش داده است اما امکان کار با دستکش را نیز فراهم کرده است. بدنه فلزی مقاوم این ساعت هوشمند آن را در شرایط سخت تری قرار می دهد.

سخت افزار

در حالی که اپل واچ اولترا از نظر سخت افزار شباهت هایی با نسل قبلی دارد، اما ویژگی های برجسته خود را نیز دارد. از جمله مهم ترین تفاوت ها می توان به نمایشگر 2000 نیت اشاره کرد که دارای روشنایی بسیار بالا و خوانایی عالی در نور محیط است. همچنین این ساعت مجهز به سه میکروفون قدرتمند است که کیفیت صدا را در هنگام مکالمه بهبود می بخشد. یک بلندگوی اضافی نیز برای افزایش صدای آژیر اضطراری تعبیه شده است. علاوه بر این دقت و کارایی بالای سنسورها در نظارت بر فعالیت های ورزشی از دیگر نکات قابل توجه اپل واچ اولترا است.

نمایش

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های اپل واچ اولترا، صفحه نمایش فوق العاده روشن و پیشرفته آن است که روشنایی آن 2000 نیت است و دوبرابر روشنایی نسبت به نسل قبلی خود دارد. این نمایشگر کاملاً تخت است و دارای صفحه نمایش بسیار روشن و شفافی است که حتی در زیر نور شدید خورشید نیز کاملاً خوانا است. اندازه صفحه نمایش بزرگتر اجازه می دهد تا اطلاعات بیشتری در حالت ورزشی به کاربر نمایش داده شود. یکی دیگر از ویژگی های نمایشگر، قابلیت همیشه روشن بودن آن است که به کمک فناوری OLED امکان پذیر است. به طور کلی، صفحه نمایش اپل واچ اولترا یکی از بهترین نمایشگرها در بین تمام ساعت های هوشمند است.

مطالب پیشنهادی: بررسی قیمت و خرید ساعت هوشمند (مدل های مختلف) از فروشگاه های اینترنتی من

مشخصات اپل واچ Ultra Titanium 49mm Loop Band

طراحی ابعاد 49 × 44 × 14.4 میلی متر
وزن 61.3 گرم
رنگ تیتان
نمایش نوع نمایشگر رتینا LTPO OLED
قطعنامه 502 x 410 پیکسل
ابعاد نمایش 1.92 اینچ
مقدار حافظه 32 گیگابایت
سخت افزار مدل پردازنده اپل اس 8
پردازنده گرافیکی PowerVR
سیستم عامل watchOS 10.1
باتری ظرفیت باتری 542 میلی آمپر ساعت
پورت شارژ بی سیم

معایب Apple Watch Ultra Titanium 49mm با Loop Trail Band

  • عدم پشتیبانی از سیم کارت: اپل واچ اولترا فقط از سیم کارت الکترونیکی پشتیبانی می کند و سیم کارت فیزیکی در این ساعت وجود ندارد.
  • قیمت بالا: اپل واچ اولترا در مقایسه با سایر ساعت های هوشمند قیمت بالایی دارد که ممکن است برای برخی از کاربران غیر منطقی باشد.

نتیجه گیری:

اپل واچ اولترا با مشخصات و ویژگی های فنی منحصر به فرد خود، پیشرفته ترین و متمایزترین ساعت هوشمند تولید شده توسط اپل به حساب می آید. این ساعت با استفاده از بدنه ای از تیتانیوم، مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و نفوذ آب تا عمق 100 متری دارد. عمر باتری اپل واچ اولترا بسیار بیشتر از مدل های دیگر است و در حالت عادی تا 36 ساعت و در حالت صرفه جویی 60 ساعت شارژ می شود.

به علاوه سیستم موقعیت یابی ماهواره ای GPS این ساعت بسیار دقیقتر از مدل های معمولی است. اپل واچ اولترا تنها در یک سایز 49 میلی متری موجود است و باندهای مختلفی برای مصارف مختلف آن تولید شده است. علاوه بر این، این محصول نیز مانند سایر گجت های پوشیدنی عرضه شده توسط اپل در سال 2022، از تراشه پیشرفته Apple S8 بهره می برد.

سوالات متداول:

  • باتری این ساعت چقدر دوام می آورد؟

عمر باتری این ساعت در حالت عادی حدود 36 ساعت است و برای برخی ممکن است این زمان کوتاه به نظر برسد.

  • آیا اپل واچ Ultra Titanium 49mm با بند حلقه ارزش خرید دارد؟

اپل واچ اولترا یک ساعت هوشمند رده بالا است که ویژگی های زیادی دارد. اما قیمت بالای آن ممکن است شما را از خرید آن منصرف کند.

5/5 – (3 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اپل واچ اولترا Titanium 49mm با بند لوپ ترایل3061" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اپل واچ اولترا Titanium 49mm با بند لوپ ترایل3061"، کلیک کنید.