لزوم بکارگیری تمام امکانات برای رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد

لزوم بکارگیری تمام امکانات برای رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد

اکسیداک/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی و عمرانی مرکز استان با بکارگیری امکانات و تجهیزات خود برای رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد تلاش کنند.

رضا سپهوند در جمع خبرنگاران افزود: ثبت جهانی دره خرم‌آباد فرصت مناسبی برای رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد زمینه توسعه گردشگری در استان است.

وی ادامه داد: باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان و مدیریت دقیق برای این مهم تلاش کنیم.

او اضافه کرد: همکاری همه دستگاه‌ها می‌تواند در راستای ثبت جهانی تاثیرگذار بوده و شهر خرم‌آباد به عنوان مرکز استان لرستان زیباتر و از نظر منظر شهری بهسازی و بازسازی می‌شود.

این نماینده‌ی مجلس با اشاره به فعالیت فرهنگی در خصوص این مهم نیز اظهار کرد: صدا سیمای مرکز استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه‌ها و همه‌ی دستگاه‌های فرهنگی باید با فرهنگ سازی در راستای تحقق ثبت جهانی دره خرم‌آباد تلاش کنند و این مهم باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

سپهوند از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با همکاری بیشتر، در راستای رفع موانع ثبت جهانی اقدام کنند تا قبل از حضور ارزیابان یونسکو، این مشکلات رفع شود.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم بکارگیری تمام امکانات برای رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم بکارگیری تمام امکانات برای رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد"، کلیک کنید.