نقد و بررسی یخچال فریزر پایین دوو 28 فوت مدل DB-2832SS1459

بررسی:

یخچال فریزر پایین دوو 28 فوت DB-2832SS

مجموعه جدید Fresh Land دوو، یخچال فریزر پایینی 28 فوت DB-2832SS سفید رنگ + انرژی / مصرف گاز R600a، بهترین و سبک ترین خنک کننده کمپرسور گاز / مجهز به فیلتر هوا / فیلتر آب / فیلتر میوه / اتوماتیک است. سنسور دما / سیستم خنک کننده الکترونیکی (Cooling دیجیتال) / آبسردکن مخزن / یخ ساز سریع خودکار / سیستم کنترل هوشمند / پنل لمسی LED / فضای 28 فوت مدل DB-2832SS / سیستم خنک کننده سریع

مصرف انرژی

نمودار مصرف انرژی +A را در مدل سفید رنگ DB-2832SS نشان می دهد که به معنای مصرف کمتر 530 کیلووات ساعت در سال در مقایسه با بهترین سطح مصرف که A است، می باشد و قابلیت صرفه جویی هوشمند در انرژی (ECO) را دارد. بنابراین در مصرف انرژی شما صرفه جویی می شود.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد مدل DB-2832SS می توان به سیستم مدیریت برق سفر اشاره کرد که باعث کارایی بیشتر محصول در سفر می شود. همچنین از ویژگی های این محصول می توان به امکان هشدار بر روی درب یخچال فریزر اشاره کرد. در نتیجه هزینه های خانواده شما را کاهش می دهد.

سیستم خنک کننده الکترونیکی محصول مجهز به سنسورهای کنترل دما است که دمای یخچال و فریزر را اندازه گیری کرده و سرمایش مورد نیاز را تعیین می کند. در نتیجه خنک شدن یکنواخت در یخچال تضمین می شود که میوه ها، سبزیجات و پروتئین ها را برای مدت طولانی تری تازه و سالم نگه می دارد.

5/5 – (1 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی یخچال فریزر پایین دوو 28 فوت مدل DB-2832SS1459" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی یخچال فریزر پایین دوو 28 فوت مدل DB-2832SS1459"، کلیک کنید.