نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 body4041

بررسی:

دوربین بدون آینه بدنه Sony Alpha a6400

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 یک دوربین کوچک، سریع و همه کاره است که از سنسور APS-C و ویژگی هایی استفاده می کند که سونی معمولاً برای دوربین های فول فریم خود به جا می گذارد. سرعت فوکوس خودکار در این دوربین به 0.02 ثانیه می رسد و از فوکوس خودکار چشمی و ردیابی فوکوس زنده استفاده می کند. این دوربین می تواند به صورت پیوسته با سرعت 11 فریم بر ثانیه عکاسی کند و اگر آن را روی حالت عکاسی بی صدا قرار دهید می تواند تا 8 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. پردازنده سنسور این دوربین BIONZ X بوده و دارای صفحه نمایش لمسی است که تا 74 درجه به پایین و تا 180 درجه کج می شود. فیلمبرداری UHD 4K را با خواندن تمام پیکسل ها و از دست ندادن یک پیکسل و همچنین فیلمبرداری Timelapse را به قابلیت های این دوربین اضافه کنید.

سنسور

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری مناسب است. این دوربین با استفاده از سنسور 24.2 مگاپیکسلی Exmor CMOS و پردازنده BIONZ X می تواند عکس هایی با وضوح بالا ثبت کند که با محدوده حساسیت سنسور بین 100 تا 32000 به شما امکان می دهد در شرایط نوری مختلف عکس بگیرید. با توجه به کیفیت این دوربین می توانید سرعت ضبط را روی 120 فریم بر ثانیه تنظیم کنید. همچنین برای عکاسی می توانید تا ۱۱۶ عکس با فرمت jpeg و ۴۶ عکس با فرمت RAW و ۴۴ عکس در هر دو فرمت با سرعت ۱۱ عکس در ثانیه بگیرید. فرمت RAW این دوربین نیز 14 بیتی است.

تمرکز کنید

ترکیب سنسور و پردازنده این دوربین به شما امکان فوکوس 4 بعدی (فوکوس 4 بعدی) را می دهد، بعد چهارم در این سیستم فوکوس که ساخت سونی است، بعد زمان است، در این سیستم دوربین حرکت سوژه شما را پیش بینی می کند. تا بتواند سریعتر روی آن تمرکز کند. تعداد نقاط فوکوس در این دوربین 425 است که هم از سیستم تشخیص فازی و هم از سیستم تشخیص کنتراست استفاده می کند که سرعت فوکوس و دقت بسیار بالایی را به دوربین می دهد، این تعداد نقاط فوکوس 84 درصد از صفحه نمایش B را پوشش می دهد. این دوربین علاوه بر این فوکوس خودکار از سیستم تشخیص و ردیابی چشم بهره می برد که می تواند چشم سوژه شما را به سرعت و دقت پیدا کرده و روی آن فوکوس کند.

سیستم ردیابی فوکوس این دوربین از هوش مصنوعی برای تشخیص سوژه، تجزیه و تحلیل رنگ، فاصله و روشنایی آن استفاده می کند و دقت فوکوس عکس های شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. سیستم فوکوس قدرتمند این دوربین به همراه پردازنده BIONZ X سرعت فوکوس این دوربین را به 0.02 ثانیه رسانده و به شما این امکان را می دهد تا سریع ترین سوژه های متحرک را بدون از دست دادن فوکوس دنبال کنید.

این دوربین از فناوری Real-time Eye AF استفاده می کند که همزمان با فشار دادن دکمه شاتر تا نیمه به صورت خودکار روی چشم سوژه فوکوس می کند و حرکت آن را با هوش مصنوعی قوی دنبال می کند. در تنظیمات این دوربین می توانید چشم راست یا چپ سوژه را برای فوکوس خودکار انتخاب کنید و یا با انتخاب گزینه خودکار، انتخاب چشم چپ یا راست را برای فوکوس دوربین بگذارید.

فیلمبرداری

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 این امکان را به شما می دهد که فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه را داشته باشید. امکان فیلمبرداری با سرعت 120 فریم در ثانیه به شما این امکان را می دهد که سرعت فیلم را در حرکت آهسته تا 5 برابر کندتر کنید. استفاده از فناوری Fast Hybrid AF باعث شد تا سرعت فوکوس و حفظ آن روی سوژه بسیار بالا باشد. فیلم برداری تایم لپس از دیگر ویژگی های این دوربین است که می توانید بین 1 تا 60 ثانیه فاصله بین هر عکس تا 9999 عکس را برای فیلم تایم لپس انتخاب کنید.

طراحی و ویژگی ها

بدنه دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 از آلیاژ منیزیم ساخته شده و دکمه های آن برای مقابله با گرد و غبار آب بندی شده است. یک منظره یاب OLED روی این دوربین تعبیه شده است که از فناوری XGA Tru-Finder برای نمایش تصاویر واضح در این منظره یاب استفاده می کند تا بتوانید سوژه هایی را که سرعت بسیار بالایی دارند به خوبی ثبت کنید. در پشت این دوربین یک صفحه نمایش لمسی تاشو 3 اینچی تعبیه شده است که می توانید تا 74 درجه به پایین و تا 180 درجه شیب دهید و به راحتی از سوژه خود از زوایای مختلف عکس بگیرید و تغییر صفحه نمایش لمسی این دوربین تنظیمات را ساده می کند. و انتخاب نقطه برای تمرکز برای شما. سیستم وای فای بی سیم این دوربین به همراه NFC امکان انتقال عکس ها به موبایل و یا کنترل دوربین از طریق موبایل را به شما می دهد. فلاش نصب شده روی خود دوربین نیز به شما امکان می دهد در شرایط کم نور عکس بگیرید.

به آن امتیاز دهید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 body4041" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 body4041"، کلیک کنید.