نقد و بررسی تبلت سامسونگ 11.0اینچی مدل 128GB – S8 5G -رم 8GB – تحویل هفت هفته کاری3811

بررسی:

تبلت سامسونگ 11.0 اینچ مدل 128 گیگابایت – S8 5G – رم 8 گیگابایت – تحویل ظرف هفت هفته کاری

هنگام خرید تبلت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید تبلت، تعیین نیاز و هدف از خرید این دستگاه است. بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید لپ تاپ یا رایانه خود را با تبلت تعویض کنید و هر روز آن را با خود حمل کنید یا اینکه در مسافرت و اوقات فراغت فقط برای تماشای فیلم و سریال یا گشت و گذار در اینترنت به تبلت خود نیاز دارید. همچنین باید مشخص کنید که داشتن و استفاده از اینترنت برای شما چقدر مهم است، آیا می خواهید دستگاه شما قابلیت افزایش حافظه را داشته باشد یا خیر و مواردی از این قبیل. نوشتن لیستی از نیازها و انتظارات شما از تبلت با توجه به مهم ترین ویژگی ها کمک زیادی به شما خواهد کرد. عنصر دوم بودجه شماست که برای این کار در نظر گرفته اید.

پشتیبانی از سیم کارت و قابلیت مکالمه یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید تبلت است که باید به آن توجه کنید. برخی تبلت ها قابلیت اتصال به سیم کارت دارند و به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید، اما برخی تبلت های دیگر سیم کارت ندارند و فقط از طریق وای فای می توانید به اینترنت متصل شوید. بنابراین اگر برقراری تماس از طریق سیم کارت برای شما مهم است، باید به دنبال تبلت اندرویدی باشید. همچنین توجه داشته باشید که آی پد اپل و برخی تبلت های ویندوزی از سیم کارت پشتیبانی می کنند، اما این سیم کارت ها تنها برای اتصال به اینترنت استفاده می شوند و امکان برقراری تماس را ندارند.

اندازه صفحه نمایش یکی از فاکتورهای مهمی است که هنگام خرید تبلت باید به آن توجه کرد. اگر تصمیم دارید هر روز تبلت خود را حمل کنید، بهتر است در هنگام خرید به ابعاد و وزن آن توجه کنید. مطمئناً حمل تبلت با بدنه نازک تر و وزن کمتر آسان تر است. تبلت هایی با اندازه های بین 7 تا 7.9 اینچ که قطر صفحه نمایش آنها بین 7 تا 8 اینچ است، تبلت های کوچک محسوب می شوند. مهم ترین دلیل خرید این تبلت ها معمولا قیمت پایین تر و قابلیت حمل آسان آنهاست. بنابراین یکی از نکات مهم در خرید تبلت های کوچک این است که نباید انتظار قدرت بالایی از آنها داشته باشید. تبلت‌های کوچک به راحتی در یک کیف یا جیب کوچک حمل می‌شوند و وزن کم آن‌ها کارکرد با یک دست را آسان می‌کند. رایج ترین استفاده از تبلت های کوچک خواندن کتاب، مجلات الکترونیکی، وب گردی است. تبلت های 8.9 تا 10.1 اینچی در دسته تبلت های میان رده قرار می گیرند و جزو رایج ترین اندازه های تبلت هستند. صفحه نمایش بزرگتر و با وضوح بالاتر این تبلت ها را از مدل های کوچکتر متمایز می کند. تبلت های بزرگتر از 10.1 اینچ جزو تبلت های بزرگ هستند. یکی از نکات مهم در خرید تبلت های بزرگ این است که این دستگاه ها به قدری بزرگ هستند که می توان از آنها به عنوان لپ تاپ استفاده کرد. تبلت های بزرگ به دلیل عملکرد دوگانه تبلت و رایانه شخصی به عنوان تبلت های ترکیبی یا ترکیبی ارائه می شوند. از آنجایی که صفحه نمایش بزرگتر، قدرت و صفحه کلیدهای سخت افزاری بیشتر ویژگی هایی هستند که این تبلت ها را به یک دستگاه همه کاره تبدیل می کنند. تبلت های بزرگ گران تر از مدل های کوچکتر هستند.

ارائه تبلت

Samsung Galaxy Tab S8 5G SM-X706B یکی از تبلت های بسیار باکیفیت این شرکت است که بدون تعریف بیشتر باید بگوییم که به مشخصات فنی بسیار خوب و حتی قدرتمندی مجهز شده است. یکی از مهم ترین جنبه های خرید تبلت با کیفیت، صفحه نمایش آن است و Samsung Galaxy Tab S8 5G SM-X706B به صفحه نمایش 11 اینچی TFT با وضوح 1600 در 2560 پیکسل مجهز شده است. قابلیت نمایش 274 پیکسل در هر اینچ و حداکثر رفرش ریت 120 هرتز نشان می دهد که با صفحه نمایشی قدرتمند و بسیار باکیفیت روبرو هستید. این تبلت یکی از تبلت های سایز بزرگ است و می توانید به جای لپ تاپ از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که این تبلت به قلم هوشمند و بسیار کاربردی سامسونگ نیز مجهز شده است.

به آن امتیاز دهید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تبلت سامسونگ 11.0اینچی مدل 128GB – S8 5G -رم 8GB – تحویل هفت هفته کاری3811" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تبلت سامسونگ 11.0اینچی مدل 128GB – S8 5G -رم 8GB – تحویل هفت هفته کاری3811"، کلیک کنید.