مبارزه با ۵۰۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا

مبارزه با ۵۰۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا

اکسیداک/تهران مدیر جهاد کشاورزی پیشواز مبارزه با ۵۰۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان پیشوا خبر داد.

«وحید رحیمی» در گفت‌وگو با اکسیداک با بیان اینکه از اول سال جاری تا کنون ۵۰۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز تخریب شده است، بیان کرد: ۱۲ هکتار از اراضی کشاورزی با دستور مقام قضایی و در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز آزادسازی شد.

رحیمی افزود: در شهرستان پیشوا به طور منظم تخریب و آزادسازی اراضی کشاورزی را داریم و بهره‌برداران برای هرگونه ساخت و ساز در اراضی زراعی و باغی باید مجوز تغییر کاربری را از جهاد کشاورزی دریافت کنند.

وی تصریح کرد: امروز با عنایت به دستور دادستان شهرستان مبنی بر اجرای تبصره دو ماده ۱۰ توسط همکاران امور اراضی این مدیریت با همکاری مأموران انتظامی در روستاهای یوسف رضا، طارند و شعیب‌آباد ساخت و ساز غیر مجاز شامل دیوارکشی، فنس کشی بنا و محوطه آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پیشوا در پایان اظهار کرد: از شهروندان در خواست می‌کنم قبل از خرید هرگونه اراضی زراعی به مدیریت جهادکشاورزی مراجعه کنند و از قوانین مرتبط با تغییر کاربری مطلع شوند.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مبارزه با ۵۰۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مبارزه با ۵۰۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا"، کلیک کنید.