نقد و بررسی هدفون بی سیم اپل AirPods Pro1263

بررسی:

هدفون بی سیم اپل AirPods Pro

اگر آیفون دارید و می خواهید ایرپادهای باکیفیت بخرید، بهترین انتخاب شما هدفون بی سیم Apple AirPods Pro است. محصول جدید اپل از قابلیت حذف نویز استفاده می کند و پیشرفت زیادی کرده است. هندزفری بی سیم مدل اپل AirPods Pro این یکی از پرفروش ترین هندزفری های اپل تا به امروز است. دلیل این امر را می توان استفاده از سیستم قدرتمند کاهش نویز اپل دانست. برخی از افراد این تصور را دارند که Apple AirPods Pro بهترین سیستم حذف نویز موجود در بازار را دارد. به بررسی ویژگی های منحصر به فرد هدفون بی سیم اپل ادامه دهید AirPods Pro ما پرداخت می کنیم

بررسی مدل هندزفری باتری بی سیم اپل AirPods Pro

اپل باتری AirPods Pro را بهبود بخشیده است. هر بار که هدفون بی سیم اپل خود را شارژ می کنید AirPods Pro می توانید حدود 6 ساعت به موسیقی گوش دهید. البته که باید ANC نیز فعال است. اگر از قاب ایرپاد پرو اپل استفاده می کنید، می توانید بیش از 30 ساعت از این محصول استفاده کنید. همچنین اگر فقط 5 دقیقه هدفون بی سیم اپل دارید AirPods Pro شارژ کنید و می توانید یک ساعت به موسیقی گوش دهید.

توصیه می شود جعبه را به همراه داشته باشید تا بتوانید در کمترین زمان آن را شارژ کنید. بهتر است قاب ایرپاد پرو اپل را شب تا صبح شارژ کنید تا در طول روز مشکل باتری نداشته باشید. همچنین می توانید از شارژ بی سیم برای شارژ این کیس استفاده کنید. وزن برای هندزفری بی سیم مدل اپل AirPods Pro آنقدر سبک است که ممکن است فراموش کنید که آن را پوشیده اید.

هدفون بی سیم اپل AirPods Pro از نظر ظاهر

یکی از مشکلات نسل قبلی هدفون های بی سیم اپل، عدم اتصال مناسب داخل گوش بود. در مدل بی سیم اپل پرو با قرار دادن سه سری سیلیکونی در اندازه های مختلف این مشکل برطرف می شود. این مدل هندزفری به لطف سری سیلیکونی دیگر از گوش خارج نمی شود و برای کسانی که در باشگاه های ورزشی از هدفون استفاده می کنند انتخاب مناسبی است.

روی هر یک از ایرپادهای اپل دو میکروفون وجود دارد که یکی از آنها برای حذف نویز محیط و میکروفون دیگر برای تنظیم اکولایزر موسیقی استفاده می شود. اکولایزر یک ویژگی جدید برای هدفون های بی سیم اپل است AirPods Pro اضافه شده است. به این ترتیب اکولایزر با توجه به فرم گوش هر فرد تنظیم می شود تا تجربه موسیقی خوبی داشته باشید.

تجربه کاربری AirPods Pro

مانند سایر محصولات اپل، می توانید به راحتی از هدفون بی سیم اپل استفاده کنید AirPods Pro به آیفون یا ایرپاد خود متصل شوید. در Apple Airpod Pro از پردازنده H1 هنگامی که قاب را باز می کنید برای اتصال خودکار به دستگاه شما استفاده می شود. با فشردن دکمه به راحتی می توانید به دستگاه متصل شده و به فایل صوتی گوش دهید. برای هدفون های بی سیم اپل قابل توجه است AirPods Pro این بدین صورت است که با اتصال به یکی از دستگاه های خود، هدفون اپل می تواند با سایر دستگاه های ثبت شده در حساب iCloud همگام شود.

نکات مهم در مورد هدفون بی سیم اپل AirPods Pro این برای آزمایش قرارگیری هر یک از AirPods در گوش است. کاربر می تواند وارد منوی تنظیمات شده و محل قرارگیری هدفون را در گوش تست کند. این تست شامل پخش یک قطعه موسیقی کوتاه است و اگر میکروفون های خارجی بتوانند صدا را تشخیص دهند، سیستم به شما هشدار می دهد که از سری دیگری استفاده کنید. یکی از نکات منفی این محصول اپل عدم وجود سنسورهای فشار برای کنترل صدای موسیقی از طریق AirPods است. بنابراین باید از دستگاه متصل به Airpod برای بزرگنمایی و بزرگنمایی استفاده کنید.

سیستم حذف نویز هدفون های بی سیم اپل AirPods Pro

AirPods Pro از سه حالت پشتیبانی می کند که شامل حذف نویز فعال، حالت شفاف و حالت بی صدا می شود. با انتخاب بین دکمه های هر یک از AirPods می توانید حالت مورد نظر را انتخاب کنید. با روشن کردن حالت حذف نویز، همه چیز تغییر می کند و صداهای محیط تا حد زیادی کاهش می یابد. این ویژگی برای محیط های شلوغ بسیار کارآمد است. مشخصه کاهش نویز می تواند سلامت شنوایی کاربر را حفظ کند و با صدای کمتر به موسیقی گوش دهد.

یکی از حالت های فوق العاده هدفون بی سیم اپل AirPods Pro از تابع استفاده کنید حالت شفافیت این است که کاربر می تواند صداهای محیط را خاموش کند. این ویژگی زمانی مناسب است که نیاز به تعامل با افراد دیگر دارید. مثلا در دفتر کار می توانید به راحتی به موسیقی گوش دهید و با دیگران صحبت کنید.

قیمت Apple AirPods Pro (Airpods Pro)

Apple AirPods Pro محصولی جذاب از اپل است که به دلیل ویژگی های ذکر شده طرفداران زیادی دارد. هدفون بی سیم اپل AirPods Pro گزینه ای برای تنظیم صدای محیط وجود دارد که در مکان های شلوغ بسیار کاربردی است. قیمت اپل ایرپاد پرو در زمان عرضه در بازار جهانی 250 دلار بود. البته با توجه به نوسانات دلار در کشور ما نمی توان قیمت دقیقی برای آن ارائه داد. از زمان نوشتن این مطلب در تاریخ (24 ژوئن 1402) می توانید این محصول فوق العاده را با 20 درصد تخفیف خریداری کنید. 8,320,000 تومان از صندوق عقب بخرید.

خلاصه

در این مقاله سعی کرده ایم ویژگی های منحصر به فرد هدفون بی سیم اپل را دریابیم AirPods Pro بیایید اشاره کنیم بدون شک، AirPods Pro یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. قابلیت حذف نویز، قرار گرفتن درست در گوش و کیفیت صدای بالا باعث محبوبیت این محصول شده است. شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت در کمتر از یک دقیقه از طریق فروشگاه اینترنتی چمدان سفارش دهید.

4.5/5 – (2 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم اپل AirPods Pro1263" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم اپل AirPods Pro1263"، کلیک کنید.