نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 34060

بررسی:

اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 3

ما در مورد یکی از ماندگارترین و نمادین ترین محصولات دنیای صوتی صحبت می کنیم. غیرممکن است که اسپیکر بلوتوث خانگی Harman Kardon aura studio 3 را در ویترین فروشگاه دیده باشید و از فروشنده در مورد آن سوال نپرسیدید. بدون شک سری هارمن کاردن Aura Studio تحول بزرگی در دنیای صوتی ایجاد کرده است. اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 به دلیل طراحی خاص و جذابش طرفداران زیادی دارد. سیستم نورپردازی خاص و جذاب و تولید صدای 360 درجه از ویژگی های کلیدی این اسپیکر خوش ساخت و همه کاره هارمن کاردون است.

تا پایان این بررسی با چمدان من بمانید.

ویژگی های اسپیکر بلوتوث خانگی Harman Kardon aura studio 3

کیفیت صدای بلندگو:

اسپیکر بلوتوث Aura Studio 3 از بلوتوث 4.2 استفاده می کند و صدای 360 درجه بلند و واضح با توان کلی 130 وات تولید می کند.

این اسپیکر بلوتوثی شامل یک ساب ووفر 100 واتی و دو بلندگوی 15 واتی است که حتی با صدای 50 درصد صدای بسیار بالایی دارند. 30 سطح تنظیم صدا برای شرایط مختلف وجود دارد و امکان کنترل از طریق گوشی و تبلت وجود دارد.

کیفیت صدای بالا با حجم 100 دسی بل و وضوح در تمامی فرکانس ها و بیس قوی از ویژگی های این اسپیکر است. عملکرد عالی در فضاهای بیرونی و داخلی آن را به انتخاب خوبی برای کسانی که عاشق کیفیت و صدای شفاف هستند تبدیل می کند.

در ولوم 50 درصد صدا بسیار بلندتر می شود و حتی در فضاهای بزرگ نیز هیچ نگرانی بابت کمبود حجم وجود نخواهد داشت. کیفیت صدا هم عالیه میدرنج بسیار قدرتمند است، باس نرم و روان است و صدای صوتی بسیار واضح است.

بخش باس توسط یک ساب ووفر 100 وات پشتیبانی می شود. هنگام پخش راک، سمفونی و سایر موسیقی های با فرکانس پایین، لرزش عمیقی وجود دارد که قدرت بازتولید صدای هارمن کاردون را نشان می دهد.

طراحی بلندگو

از نظر طراحی، Aura Studio 3 یکی از بهترین های موجود در بازار است. اسپیکر خانگی بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 3 یک اسپیکر خانگی شیک با طراحی گنبدی منحصر به فرد است که به صورت عمودی بر روی پایه ای پوشیده از پارچه قرار گرفته است. بلندگو دارای طرح موجی کوچک در بالای گنبد است و در داخل آن چراغ های زیبا و درخشان با پالس های ملایم تعبیه شده است که می توانید بنا به سلیقه خود آن ها را روشن و خاموش کنید.

طراحی سوراخ معکوس بالای اسپیکر در نسل دوم حذف شده است تا احتمال ورود گرد و غبار به حداقل برسد. در داخل پوشش شیشه ای نیمه شفاف، سطح تابش نور LED سفید با طرح آب موج مانند که در نسل قبل به دایره میانی محدود می شد، اکنون به کل سطح زیرین کشیده شده است.

اتصالات بلندگو

نوع اتصال با این اسپیکر به دو دسته تقسیم می شود که شامل بلوتوث و AUX می شود. برای دریافت صدای بهتر، پیشنهاد می کنیم از کابل AUX استفاده کنید. اما نگران نباشید، اتصال از طریق بلوتوث نیز برای دریافت صدای عالی از این اسپیکر کافی است.

مشخصات فنی اسپیکر بلوتوث خانگی Harman Kardon aura studio 3

طراحی وزن 3600 گرم
ابعاد سانتی متر 28.36*23.2*23.2
مواد پلاستیک فشرده با روکش پارچه ای
روشنایی وجود دارد
ابعاد ساب ووفر 5.1 اینچ
پروفایل صدا حداکثر توان خروجی 130 وات
ساختار کانال صوتی 6 کانال
پاسخ فرکانسی 45 هرتز – 20 کیلوهرتز
حساسیت DB <80 در توییترها
اتصالات AUX
بلوتوث
منبع برق نوع اتصال برق کابل برق 2 کارتریج
منبع برق برق شهر

معایب اسپیکر بلوتوث خانگی Harman Kardon aura studio 3

  • بیس نسبتا کم: این اسپیکر به دلیل حجم کم، بیس پایینی دارد و ممکن است هنگام گوش دادن به برخی آهنگ ها کمی اذیت شوید.
  • عدم وجود دکمه های بلندگو: تمامی کارها توسط نرم افزار مخصوص و گوشی هوشمند کنترل می شود و این یکی از نقاط ضعف اصلی Aura Studio 3 است.

نتیجه گیری

اسپیکر بلوتوث خانگی Harman Kardon aura studio 3 یک گزینه کوچک و جمع و جور با صدایی قدرتمند است که علاوه بر ظاهر زیبا و مینیمال از قدرت صدای بسیار بالایی برخوردار است. نورپردازی عالی و سیستم صوتی 360 درجه از دیگر مزایای اصلی این اسپیکر است.

سوالات متداول:

آیا این اسپیکر برای فضاهای بزرگ مناسب است؟

Aura Studio 3 به لطف فناوری تولید صدای 360 درجه برای فضاهای بزرگ مناسب است و می توانید روی آن حساب کنید.

آیا محصول بهتری در رنج قیمت اسپیکر پرتابل Harman Kardon Aura Studio 3 وجود دارد؟

در این بازه قیمتی دو اسپیکر قابل حمل خوب در بازار وجود دارد که اولی Harman Kardon Aura Studio 3 و دیگری JBL PARTYBOX 110 است که انتخاب بین این دو مدل به سلیقه شما بستگی دارد. اگر به دنبال ظاهری مدرن و جمع و جور هستید، Aura Studio 3 را پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال حجم زیاد هستید، JBL PartyBox 110 می تواند انتخاب شما باشد.

4.3/5 – (7 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 34060" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 34060"، کلیک کنید.