لزوم تولیدمحتوای علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی جوانان در مسائل فرهنگی

لزوم تولیدمحتوای علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی جوانان در مسائل فرهنگی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت، خواستار استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی شهر از منابع، ظرفیت کتابخانه دانشگاه و همکاری استادان و نخبگان دانشگاهی در تولید محتوای مناسب از منظر علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی افراد جامعه به ویژه جوانان در مسائل فرهنگی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با هدف رایزنی درباره فعالیت‌های مشترک فرهنگی و تعامل بیشتر بین این دو مجموعه دیدار کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت در این نشست خواستار استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی شهر از منابع، ظرفیت کتابخانه دانشگاه و همکاری استادان و نخبگان دانشگاهی در تولید محتوای مناسب از منظر علمی و دینی به منظور اقناع‌سازی افراد جامعه به ویژه جوانان در مسائل فرهنگی شد.

محمدجواد گرانمایه، چاپ و نشر مقالات علمی استادان در نشریات دانشجویی، دانشگاهی، روزنامه‌های محلی و یا حتی توزیع به‌صورت بروشور را در این زمینه بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم تولیدمحتوای علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی جوانان در مسائل فرهنگی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم تولیدمحتوای علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی جوانان در مسائل فرهنگی"، کلیک کنید.