نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G ظرفیت 128 و رم 8 گیگابایت4003

بررسی:

گوشی سامسونگ گلکسی A34 5G با ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

گوشی سامسونگ A34 یکی از محصولات جذاب سامسونگ است که با کیفیت ساخت و قیمت مناسب توجه خریداران را به خود جلب کرده است. ویژگی های کاربردی گوشی a34 آن را به اولین انتخاب برای خرید تبدیل کرده است. با Tashe همراه باشید تا در مورد مشخصات Samsung Galaxy A34 بیشتر بدانید.

ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی A34

قبل از خرید گوشی موبایل باید ویژگی های آن را بشناسید. در زیر به ویژگی های این گوشی موبایل می پردازیم.

رابط کاربری سامسونگ A34

این گوشی از One UI 5.1 و اندروید 13 بهره می برد.این رابط کاربری دارای امکانات گسترده ای است و می توانید از امکانات امنیتی و شخصی سازی بهره ببرید. همچنین با این رابط کاربری به راحتی می توانید برنامه های مختلف را راه اندازی کنید.

باتری گوشی A34

سامسونگ A34 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند و با شارژ سریع می توانید آن را در کمترین زمان شارژ کنید. تراشه قرار داده شده در گوشی A34 عملکرد باتری خوبی را نشان می دهد که باعث صرفه جویی در هزینه می شود. مدت زمان لازم برای شارژ کامل باتری حدود یک ساعت و نیم است.

سخت افزار گوشی A34

Samsung Galaxy A34 از تراشه 8 هسته ای Dimension 1080 استفاده می کند که دو هسته آن Cortex-A78 و 6 هسته باقی مانده Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز هستند. سامسونگ A34 از پردازنده گرافیکی Mali-G68 پشتیبانی می کند. همچنین می توانید فضای ذخیره سازی را با کارت حافظه ارتقا دهید.

دوربین سامسونگ A34

3 دوربین در پشت این گوشی تعبیه شده که دوربین اصلی گلکسی A34 از 48 مگاپیکسل و دوربین اولترا واید از 8 مگاپیکسل استفاده می کند. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی است و می تواند تصاویری با کیفیت بالا ثبت کند. این گوشی برای عکاسی عالی است و می تواند ویدیوهای FULL HD با فرکانس 60 هرتز ضبط کند. با توجه به قیمت مقرون به صرفه، این گوشی دارای ویژگی های گسترده ای مانند حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره است.

قیمت گوشی سامسونگ A34

گوشی راحت و اقتصادی A34 امکانات جذابی را در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید گوشی A34 با بهترین قیمت کافیست در فروشگاه اینترنتی چمدان ثبت نام کنید. پس از احراز هویت می توانید با خرید گوشی سامسونگ یکی از گزینه های تحویل فوری یا تحویل در 5 هفته کاری را با 15 درصد تخفیف انتخاب کنید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کرده ایم ویژگی های این گوشی میان رده را برای شما شرح دهیم. گوشی A34 دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش با کیفیت برای تماشای فیلم و بازی است. دوربین گوشی می تواند لحظات فراموش نشدنی را برای شما ثبت کند. عملکرد این گوشی با توجه به قیمت آن بسیار خوب است.

4.4/5 – (18 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G ظرفیت 128 و رم 8 گیگابایت4003" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G ظرفیت 128 و رم 8 گیگابایت4003"، کلیک کنید.