نقد و بررسی گوشی آنر X8 5G ظرفیت 128گیگابایت رم 6گیگابایت3854

بررسی:

گوشی Honor X8 5G دارای ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم است

گوشی Honor X8 این یکی از جدیدترین محصولات اقتصادی برند آنر است که با طراحی باریک و سبک و قیمت مناسب وارد بازار شده است. این گوشی حدود 7.5 میلی متر ضخامت و ابعاد 163.4 در 74.7 میلی متر دارد، به خوبی در دست جا می گیرد و به راحتی با یک دست استفاده می شود. وزن آن تنها 177 گرم است که باعث خستگی دست نمی شود. طراحی نسبتا خوب و حاشیه های باریک نمایشگر این گوشی ظاهر زیبایی به آن بخشیده است اما باید توجه داشت که بدنه پلاستیکی آن چندان مقاوم نیست و نیاز به استفاده از قاب محافظ دارد. تا پایان این بررسی با چمدان من بمانید.

مطالب پیشنهادی: مقایسه، خرید موبایل با تخفیف ویژه از فروشگاه های اینترنتی من

ویژگی های گوشی Honor X8

طراحی گوشی Honor X8

Honor X8 طراحی خوبی دارد. Honor تمام تلاش خود را کرده است تا گوشی میان رده خود را با وجود بدنه پلاستیکی خوب جلوه دهد و زمانی که کاربر گوشی را در دست دارد، احساس خوبی داشته باشد. صفحه نمایش 6.7 اینچی آن حدود 89 درصد از پنل جلویی را پوشش می دهد که برای یک گوشی مقرون به صرفه چیز خوبی است. لبه های باریک صفحه نمایش گوشی را زیباتر کرده است.

در بالای صفحه یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی وجود دارد. همچنین بلندگوی مکالمه در بالای صفحه نمایش قرار می گیرد که هیچ اختلالی در مشاهده صفحه نمایش ایجاد نمی کند. طراحی صفحه نمایش حاشیه باریک برای یک گوشی ارزان قیمت بسیار خوب است و فضای بیشتری را برای نمایش محتوا فراهم می کند. آنر توانست تعادل خوبی بین قیمت و کیفیت طراحی ایجاد کند.

سخت افزار مناسب

Honor X8 از پردازنده اسنپدراگون 680 بهره می برد که عملکرد بسیار خوب و پایداری برای استفاده روزانه دارد. این پردازنده برای بازی های سنگین مناسب نیست، اما کارهایی مانند چت، تماس، اینستاگرام و تماشای فیلم را به خوبی انجام می دهد. پردازشگر گرافیکی Adreno 610 وظیفه پردازش تصویر را بر عهده دارد. این پردازنده 8 هسته ای با معماری 6 نانومتری دارد که باعث می شود سرعت بالایی داشته باشد. این گوشی در مدل 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم عرضه می شود. حافظه داخلی ثابت است و در صورت نیاز به ارتقای حافظه می توانید از کارت حافظه نیز در این گوشی استفاده کنید.

سیستم تیراندازی مناسب

آنر X8 از نظر دوربین و کیفیت فیلمبرداری کاملاً خوب عمل می کند، اگرچه در سطح گوشی های گران قیمت نیست، اما در مقایسه با همتایان خود حرفی برای گفتن دارد. این گوشی مجهز به 4 سنسور دوربین است که عبارتند از:

  1. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی
  2. سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی
  3. سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی
  4. سنسور عمق 2 مگاپیکسلی

با وجود این سنسورها، Honor X8 می تواند عکس ها و فیلم های با کیفیت تری نسبت به گوشی های دیگر در همین رنج قیمت ثبت کند.

باتری خوب با شارژر قوی

گوشی Honor X8 از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که باید وظیفه روشن نگه داشتن صفحه نمایش بزرگ با نرخ تازه سازی بالا، چهار دوربین و سایر اجزای گوشی را بر عهده بگیرد. با در نظر گرفتن این موارد، ظرفیت باتری این گوشی ممکن است چندان راضی کننده نباشد و انتظار می رفت که ظرفیت بیشتری برای عملکرد بهتر در بخش باتری داشته باشد. با این حال، به نظر می رسد که در استفاده معمولی باید حداقل 2 بار در روز گوشی را شارژ کنید. اما خوشبختانه Honor X8 از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند، بنابراین شارژ باتری زمان زیادی نمی برد.

مشخصات Honor X8

طراحی ابعاد 163.4 x 74.7 x 7.5 میلی‌متر
وزن 177 گرم
مواد بدن پلاستیک
نمایش نوع نمایشگر IPS LCD
ابعاد نمایش 6.7 اینچ
وضوح نمایشگر 1080 x 2388 پیکسل
تراکم پیکسلی 391ppi
سخت افزار پردازنده Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G
پردازنده گرافیکی Adreno 610
مقدار رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت
دوربین دوربین اصلی 64 مگاپیکسل
دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسل
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسل
دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
باتری ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت
سرعت بارگذاری 22.5 وات

نقاط ضعف گوشی Honor X8

  • بدنه پلاستیکی: یکی از نقاط ضعف این گوشی بدنه تمام پلاستیکی آن است. اما با توجه به رنج قیمتی این گوشی، داشتن بدنه پلاستیکی بی دلیل نیست.
  • باتری 4000 میلی آمپری: با توجه به پرچمداران و رقبای امروزی، ظرفیت این باتری کمی کم است و ممکن است در طول روز به شارژر نیاز داشته باشید.

خلاصه مقاله

گوشی Honor X8 برای کسانی که قصد خرید گوشی ارزان قیمت با طراحی جذاب، رنگ های زیبا، پردازنده قدرتمند و نمایشگر قابل قبول را دارند می تواند انتخاب خوبی باشد. این گوشی از نظر ظاهری جذاب بوده و در مقایسه با سایر مدل های مقرون به صرفه از طراحی متمایزی برخوردار است. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 680 4G آن نیز برای کارهای روزمره مناسب است. البته این گوشی برای بازی مناسب نیست اما برای وب گردی، چت، ایمیل، مرور اینستاگرام و کار به عنوان تاکسی اینترنتی گزینه خوبی است. در مجموع با توجه به قیمت پایین، سخت افزار و ظاهر قابل قبولی دارد.

سوالات متداول

  • Honor X8 برای چه کسانی مناسب است؟

این گوشی برای کسانی مناسب است که به دنبال یک گوشی میان رده مقرون به صرفه برای انجام کارهای روزمره خود هستند و قصد ندارند از گوشی برای مصارف سنگین مانند انجام بازی های گرافیکی استفاده کنند.

  • آیا Honor X8 برای عکاسی مناسب است؟

بله دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی کیفیت خوبی دارد و می توانید برای عکاسی و حتی فیلم برداری به آن تکیه کنید.

5/5 – (1 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی آنر X8 5G ظرفیت 128گیگابایت رم 6گیگابایت3854" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی آنر X8 5G ظرفیت 128گیگابایت رم 6گیگابایت3854"، کلیک کنید.