نقد و بررسی گوشی آنر X8a ظرفیت 128گیگابایت رم 8گیگابایت3851

بررسی:

گوشی Honor X8a دارای ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم است

گوشی موبایل Honor X8a با همان نام مدل سال قبل و تنها با اضافه شدن یک A در انتهای نام مدل، در فوریه 2023 به بازار عرضه شد. گوشی X8a میان رده مقرون به صرفه، برند چینی آنر است که از طراحی ساده اما جذابی بهره می برد که در این رده قیمتی کمیاب است و با وجود اینکه این گوشی تماما پلاستیکی است، اما ارزان بودن گوشی در ظاهرش اصلا به چشم نمی خورد. . Honor X8a با وزن 179 گرم و قطر 7.5 میلی متر، یک گوشی باریک و راحت به حساب می آید. قبل از خرید گوشی موبایل باید اطلاعات جامعی در این زمینه داشته باشید که در این مقاله اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار داده ایم.

اقتصادی بودن دلیل حذف نشدن جک 3.5 میلی متری از این گوشی است. در مجموع بخش طراحی یکی از نقاط قوت اصلی این گوشی محسوب می شود و اگر ظاهر گوشی برای شما در اولویت است، آنر X8a می تواند انتخاب مناسب شما باشد. صفحه نمایش Honor X8a یک پنل 6.7 اینچی IPS LCD است که تصاویر را با وضوح 1080p و نرخ رفرش 90 هرتز نمایش می دهد. در بخش دوربین، این گوشی دارای 3 لنز است: یک لنز اصلی 100 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی. این ترکیب تا دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تکمیل می شود. عکس های گرفته شده با X8a با نور، جزئیات و ترکیب رنگ مناسب پردازش می شوند و در این بازه قیمتی قابل قبول هستند.

محصول پیشنهادی: گوشی Honor X8

فیلمبرداری 1080P با سرعت 30f/s به همراه تثبیت کننده دیجیتال و HDR در این گوشی تعبیه شده است. قدرت و مانور اصلی این گوشی در قسمت باتری است. انرژی این تلفن همراه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که طبق گفته آنر می تواند تا 1 روز شارژ دوام بیاورد که عملکرد بسیار خوبی برای باتری است. Honor X8 با تراشه Helio G88 توانسته قدرت پردازشی خوبی را در بازه قیمتی خود به نمایش بگذارد. داخل جعبه Honor X8a یک کابل Type-C، یک آداپتور 22.5W و یک کیس قرار دارد.

مشخصات فنی گوشی Honor X8a 4G

آنر، برندی که به خاطر گوشی های نوآورانه و پر ویژگی خود شناخته می شود، آنر X8a 4G را در سال 2023 روانه بازار کرد. در این مقاله از چمدان من، به بررسی مشخصات فنی آنر X8a و شناسایی نقاط قوت و ویژگی های آن در بازار رقابتی می پردازیم.

مشخصات نرم افزار Honor X8a

پس از جدا شدن آنر از برند هوآوی و فرار از محدودیت هایی که پیش از این هواوی را محدود می کرد، این شرکت توانست با موفقیت از تمامی خدمات و قابلیت های گوگل استفاده کند. ما حتی شاهد ظهور سیستم عامل های جدید مبتنی بر اندروید برای گوشی های هوشمند Honor بودیم. از آن زمان، گوشی موبایل Honor X8a با سیستم عامل اندروید نسخه 12 و رابط کاربری Magic UI نسخه 6.1 عرضه شد.

این تغییرات نشان‌دهنده تلاش‌های عمده Honor برای استفاده از جدیدترین ویژگی‌ها و خدمات Google و همچنین بهبود تجربه کاربری برای مشتریان است. علاوه بر این، آنر اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری تلفن همراه آنر X8a را به مدت سه سال به عنوان حداقل دوره پشتیبانی ارائه می‌کند. این تعهد نشان دهنده تمرکز قوی Honor بر ارائه پشتیبانی نرم افزاری بهتر و به روز رسانی های مداوم برای مشتریان خود است.

طراحی و صفحه نمایش Honor X8a 4G

Honor X8a با طراحی شیک و زیبای خود، هم زیبایی و هم ارگونومیک است. ساختار سبک وزن این گوشی باعث شده است که آن را به راحتی در دست بگیرید و حمل کنید. Honor X8a 4G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD+ با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. این پنل IPS LCD تصاویری واضح، رنگ‌های زنده و زاویه دید عالی را برای کاربر ارائه می‌دهد که آن را برای بازی و مطالعه ایده‌آل می‌کند.

سخت افزار Honor X8a 4G

Honor X8a 4G دارای یک پردازنده هشت هسته ای قدرتمند MediaTek Helio G85 است که تجربه کاربری روانی را ارائه می دهد. این چیپست در اجرای بازی ها عالی عمل می کند. همچنین این گوشی با 4 گیگابایت رم عملکرد خوبی ارائه می دهد. همچنین دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است که می توان آن را تا 256 گیگابایت از طریق کارت microSD افزایش داد و فضای زیادی برای برنامه ها، عکس ها و فیلم ها در اختیار شما قرار می دهد.

دوربین گوشی Honor X8a 4G

این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. برای علاقه مندان به سلفی، یک دوربین جلویی چشمگیر 16 مگاپیکسلی وجود دارد. این دوربین ها حالت های عکاسی مختلفی را برای عکس ها و فیلم های باکیفیت در اختیار کاربران قرار می دهند.

باتری Honor X8a 4G

Honor X8a 4G با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عمر باتری تمام روز را فراهم می کند. مدیریت هوشمند انرژی این گوشی استفاده طولانی مدت را بدون نگرانی از اتمام شارژ تضمین می کند.

ویژگی های گوشی Honor X8a 4G

این گوشی هوشمند از اتصال 4G پشتیبانی می کند و برای گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و استفاده از فضای اینترنت سرعت داده بالایی دارد. همچنین دارای بلوتوث 5.0، وای فای 802.11 b/g/n/ac و پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده است.

قیمت گوشی Honor X8a 4G

یکی از جذاب ترین جنبه های گوشی Honor X8a 4G قیمت مقرون به صرفه آن است. این گوشی طیف وسیعی از ویژگی های سطح بالا را با قیمتی رقابتی و پایین ارائه می دهد که آن را به انتخابی جذاب برای مصرف کنندگان تبدیل می کند. به علاوه، می‌توانید این گوشی را با قیمتی کمتر از بازار، با ارسال ۵ هفته‌ای و ۸ هفته‌ای، از فروشگاه چمدان تهیه کنید.

خلاصه مقاله

گوشی Honor X8a 4G با ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم مناسب کسانی است که فشار زیادی به گوشی خود وارد نمی کنند و خواهان یک گوشی هوشمند برای استفاده روزمره هستند. اگرچه از نظر دوربین و سخت افزار، آنر X8a گوشی نسبتا خوبی در رنج قیمتی خود است، اما قدرت آن در حدی نیست که بتوانید برای اجرای برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی به آن تکیه کنید. در مجموع، آنر X8a یک گزینه ایده آل در محدوده قیمتی خود است.

سوالات متداول

  • گوشی Honor X8a 4G 128GB RAM 8GB برای چه کسانی مناسب است؟

این گوشی برای کسانی مناسب است که به دنبال یک گوشی میان رده مقرون به صرفه برای انجام کارهای روزمره خود هستند و قصد ندارند از گوشی برای مصارف سنگین مانند انجام بازی های گرافیکی استفاده کنند. اما با تنظیم کیفیت نرمال بازی می توانید تجربه بازی خوبی را در این گوشی داشته باشید.

  • آیا Honor X8a 4G 128GB RAM 8GB برای بازی خوب است؟

نمی توان گفت که این گوشی یک دستگاه بازی است. اما باز هم اگر بازی ها را در حالت نرمال یا کم اجرا کنید، همه چیز به خوبی اجرا می شود.

3.7/5 – (21 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی آنر X8a ظرفیت 128گیگابایت رم 8گیگابایت3851" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی آنر X8a ظرفیت 128گیگابایت رم 8گیگابایت3851"، کلیک کنید.