جشن ۱۷ ربیع‌الاول و هفته وحدت در میدان ولیعصر (عج) تهران برگزار می‌شود

جشن ۱۷ ربیع‌الاول و هفته وحدت در میدان ولیعصر (عج) تهران برگزار می‌شود

اکسیداک/تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم باشکوه جشن ۱۷ ربیع‌الاول و هفته وحدت در میدان ولیعصر(ع) تهران روز جمعه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و صدها موکب و ایستگاه صلواتی و فرهنگی در حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر(عج) و از چهار راه ولیعصر(عج) تا میدان ولیعصر(عج) در خدمت مردم عزیز خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در جلسه ستاد برگزاری مراسم هفته وحدت، با اشاره به اهمیت هفته وحدت و دشمنی دنیای استکبار با وحدت امت اسلامی گفت: هفته وحدت امسال با شعار «وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم» برگزار می شود و امت اسلامی ضمن برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و رئیس مذهب شیعه، دفاع خود از ملت مظلوم غزه، محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل و محکومیت اهانت به قرآن کریم توسط سربازان این رژیم منحوس را به نمایش خواهند گذاشت.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: ضمن برگزاری مراسم جشن میلاد و هفته وحدت در مساجد و هیئات مذهبی و تولید محتواهای مناسب این ایام و اجرای پویشهای فرهنگی و فضاسازی شهری، جشن‌های میدانی و نورافشانی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از همه دست اندرکاران مراسم سپاه، بسیج، شهرداری، نیروهای امنیتی و انتظامی و راهور که در برگزاری مراسم تلاش کرده‌اند، از خانواده‌های تهرانی دعوت کرد در این مراسم و جشن باشکوه شرکت کنند. 

جلسه ستاد برگزاری مراسم هفته وحدت و میلاد با برکت پیامبر رحمت (ص) و حضرت امام صادق(ع)‌ در سالن جلسات ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشن ۱۷ ربیع‌الاول و هفته وحدت در میدان ولیعصر (عج) تهران برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشن ۱۷ ربیع‌الاول و هفته وحدت در میدان ولیعصر (عج) تهران برگزار می‌شود"، کلیک کنید.