نقد و بررسی گوشی آنر X7 ظرفیت 128گیگابایت رم 4گیگابایت3853

بررسی:

گوشی Honor X7 دارای ظرفیت 128 گیگابایت 4 گیگابایت رم است

گوشی Honor X7 یکی از گوشی های میان رده با عملکرد خوب است. این گوشی از پلاستیک محکم با طراحی نسبتا مدرن ساخته شده است. ماژول دوربین بیضی شکل در بالای گوشی قرار دارد و 4 سنسور دوربین را در خود جای داده است. وزن این گوشی 198 گرم و قطر آن 8.6 میلی متر است که برای استفاده طولانی مدت راحت است. Honor X7 دارای طراحی مناسب و بادوام با وزن و ابعاد راحت است که می تواند گزینه مناسبی برای کاربران با بودجه کم باشد. در عین حال ظاهری جذاب و به روز دارد. تا پایان این بررسی با چمدان من بمانید.

ویژگی های گوشی Honor X7 4G

طراحی گوشی Honor x7

قاب پلاستیکی گوشی Honor X7 بین پنل جلو و پشت قرار گرفته و پورت ها و دکمه هایی روی آن تعبیه شده است. در بالای قاب میکروفون و دو درگاه سیم کارت و در سمت راست دکمه های تنظیم صدا و پاور قرار دارند که حسگر اثرانگشت را در خود جای داده است. بلندگو میکروفون پورت شارژ Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون در پایین قاب تعبیه شده است. در جلوی گوشی یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با حاشیه بسیار کوچک حدود 85 درصد از پنل جلویی را پوشش می دهد. بلندگوی قطره اشکی برای سلفی و تماس در آن قرار دارد. در کل این گوشی از طراحی مناسب و جذابی برخوردار است.

سخت افزار مناسب

Honor X7 از پردازنده اسنپدراگون 680 استفاده می کند که عملکرد بسیار خوب و پایداری برای استفاده روزانه دارد. این پردازنده برای بازی های سنگین مناسب نیست اما کارهایی مانند چت تماس اینستاگرام و تماشای فیلم را به خوبی انجام می دهد. پردازشگر گرافیکی Adreno 610 وظیفه پردازش تصویر را بر عهده دارد. پردازنده مرکزی 8 هسته ای با معماری 6 نانومتری است که باعث می شود سرعت بالایی داشته باشد. این گوشی در مدل 128 گیگابایتی با گزینه های رم 4 و 6 گیگابایتی عرضه می شود. حافظه داخلی ثابت است اما بسته به نیاز خود می توانید از 4 یا 6 گیگابایت رم استفاده کنید. امکان استفاده از کارت حافظه نیز وجود دارد.

سیستم تیراندازی مناسب

گوشی آنر ایکس 7 مجهز به 4 دوربین است که در کل کیفیت خوبی دارد و در حد یک گوشی میان رده عملکرد خوبی دارد. دوربین های Honor X7 به شرح زیر است:

  • دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی که جزئیات بیشتر و تصاویری با وضوح بالاتر ثبت می کند.
  • دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی که در نور روز عملکرد خوبی دارد.
  • یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی که می تواند جزئیات دقیق را ثبت کند اما استفاده چندانی ندارد.
  • دوربین 2 مگاپیکسلی با سنسور عمق برای عکس های پرتره با کیفیت در نور خوب
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با کیفیت خوب در روز اما ضعیف در شب

در مجموع با توجه به قیمت پایین دوربین ها عملکرد قابل قبولی دارند و این گوشی می تواند گزینه خوبی برای عکاسی باشد.

باتری قدرتمند

Honor X7 مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که ظرفیت بسیار خوبی برای یک گوشی میان رده با مصرف انرژی پایین است. این گوشی به لطف پردازنده قدرتمند و کم مصرف اسنپدراگون عملکرد باتری بهینه ای دارد. با استفاده روزانه مانند وبگردی استفاده از شبکه های اجتماعی و تماشای فیلم این باتری می تواند تا یک روز کامل دوام بیاورد. فناوری شارژ سریع 22.5 واتی این گوشی باتری آن را در 1 ساعت و 15 دقیقه شارژ می کند که زمان بسیار خوبی برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. در مجموع به دلیل ظرفیت زیاد و سرعت شارژ مناسب باتری این گوشی یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود.

مشخصات فنی گوشی Honor X7 4G

طراحی ابعاد 167.6 x 77.2 x 8.6 میلی متر
وزن 198 گرم
مواد بدن پلاستیک
نمایش نوع نمایشگر IPS LCD
ابعاد نمایش 6.74 اینچ
وضوح نمایشگر 720 در 1600 پیکسل
تراکم پیکسلی 260ppi
سخت افزار پردازنده Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G
پردازنده گرافیکی Adreno 610
مقدار رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت 4 گیگابایت رم 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت
دوربین دوربین اصلی 48 مگاپیکسل
دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسل
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسل
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
باتری ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
سرعت بارگذاری 22.5 وات

نقاط ضعف گوشی Honor X7 4G

  • بدنه پلاستیکی: یکی از نقاط ضعف این گوشی بدنه تمام پلاستیکی آن است. اما با توجه به رنج قیمتی این گوشی داشتن بدنه پلاستیکی بی دلیل نیست.
  • سیستم عامل قدیمی: این گوشی اندروید 11 را اجرا می کند و مشخص نیست که آیا آپدیت اصلی برای آن منتشر خواهد شد یا خیر.

خلاصه مقاله

گوشی Honor X7 برای افرادی مناسب است که نمی خواهند پول زیادی برای خرید گوشی خرج کنند و به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با عملکرد خوب هستند. با استفاده از پردازنده بهینه شده اسنپدراگون این گوشی تا سال ها عملکرد خوب و رضایت بخشی خواهد داشت. علاوه بر این دوربین های نسبتا مناسب آن امکان عکاسی خوب را فراهم می کند و باتری قدرتمند آن می تواند تمام روز را دوام بیاورد. در مجموع با توجه به قیمت مناسب و ویژگی های فنی خوب این گوشی خرید آنر X7 برای افرادی که به دنبال یک گوشی اقتصادی و بادوام هستند و انتظار زیادی از آن ندارند می تواند انتخابی منطقی و معقول باشد.

سوالات متداول

  • Honor X7 برای چه کسانی مناسب است؟

این گوشی برای کسانی مناسب است که برای انجام کارهای روزمره خود قصد خرید یک موبایل میان رده مقرون به صرفه را دارند و قصد ندارند از گوشی برای مصارف سنگین مانند انجام بازی های گرافیکی استفاده کنند.

  • آیا Honor X7 برای عکاسی مناسب است؟

اگر نور کافی وجود داشته باشد و شرایط مناسب باشد Honor X7 می تواند تصاویر خوب و باکیفیتی را ثبت کند. اما در شرایط نوری نامناسب این گوشی نمی تواند عکس های باکیفیتی بگیرد. اما در کل عملکرد نسبتا خوبی در زمینه عکاسی دارد.

به آن امتیاز دهید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی آنر X7 ظرفیت 128گیگابایت رم 4گیگابایت3853" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی آنر X7 ظرفیت 128گیگابایت رم 4گیگابایت3853"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه