نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A14 4G ظرفیت 64 و رم 4 گیگابایت3800

بررسی:

گوشی سامسونگ گلکسی A14 4G با ظرفیت 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

Samsung A14 تجربه استفاده از یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه را برای شما به ارمغان می آورد اما دارای ویژگی هایی است. این اسمارت فون از برند سامسونگ می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسانی باشد که قصد خرید موبایل دارند و بودجه کمی دارند. در این مقاله از چمدان من گلکسی A14 سامسونگ را از نظر طراحی و کیفیت ساخت مشخصات فنی نرم افزار و ارزش پولی بررسی می کنیم و همچنین ارزیابی کلی از انتخاب خوب A14 در بین گوشی های هوشمند میان رده را بررسی خواهیم کرد. . چه باشد و چه نباشد ما آن را ارائه می کنیم.

طراحی گوشی سامسونگ A14

سامسونگ A14 دارای طراحی شیک و مدرن با نمای باریک و لبه های گرد است. ساختار پلاستیکی آن علاوه بر دوام حس سبکی را به کاربر منتقل می کند. طراحی ارگونومیک این گوشی گرفتن راحت برای مدت طولانی را تضمین می کند و دکمه ها و پورت های آن به خوبی در کناره های گوشی قرار گرفته اند. همه این موارد باعث افزایش راحتی کاربر در هنگام استفاده از این گوشی هوشمند می شود و آن را به انتخابی جذاب برای کسانی تبدیل می کند که به سبک و کارایی گوشی هوشمند خود اهمیت می دهند.

مشخصات گلکسی A14

Samsung A14 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی HD+ Super AMOLED است که از پردازنده قدرتمند هشت هسته ای پشتیبانی می کند. این سخت افزار عملکرد روانی را برای کارهای روزانه و بازی های متوسط ​​در اختیار کاربر قرار می دهد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا از طریق microSD نیز از جمله مشخصات سامسونگ A14 هستند. همچنین سامسونگ A14 دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویر با کیفیت متوسط ​​را ثبت کند. باتری 5000 میلی آمپری این گوشی هوشمند تقریباً یک روز کامل استفاده را در اختیار شما قرار می دهد و از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. سامسونگ A14 با توجه به قیمت پایین خود سطح خوبی از مشخصات فنی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

رابط کاربری سامسونگ A14

Samsung A14 از رابط کاربری Samsung One UI استفاده می کند که بر روی سیستم عامل اندروید ساخته شده است. One UI با طراحی تمیز و منوهای منظم تجربه و ظاهری کاربرپسند ایجاد کرده است. ویژگی هایی مانند حالت تاریک تقسیم صفحه و تم های سفارشی در اختیار کاربران قرار می گیرد و دسترسی به تنظیمات مختلف را برای کاربران آسان می کند. این رابط کاربری یک تعامل روان و بدون درز بین شما و سخت افزار گوشی فراهم می کند.

محصول پیشنهادی: گوشی سامسونگ S21 fe

قیمت گوشی سامسونگ A14

با توجه به اینکه این محصول یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است قیمت سامسونگ A14 به طور قابل توجهی کمتر از سایر گوشی های هوشمند است. با این حال این بدان معنا نیست که عملکرد سامسونگ A14 کاهش یافته است. زیرا این گوشی با صفحه نمایش 6.6 اینچی رم 4 گیگابایتی و باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی نیاز بسیاری از کاربران را برآورده خواهد کرد. در حال حاضر قیمت سامسونگ A14 در بازار حدود 4 میلیون و 600 تا 700 هزار تومان است.

خرید گوشی سامسونگ A14

گوشی سامسونگ A14 یکی از جدیدترین و ارزان ترین محصولات سامسونگ می باشد. این اسمارت فون با داشتن ویژگی هایی مانند پردازنده هشت هسته ای حسگر اثر انگشت و دوربین 50 مگاپیکسلی ارزش زیادی نسبت به قیمت دارد. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی A14 را دارید مطمئن باشید که عملکرد پردازنده و دوربین آن قابل اعتماد است و می توانید برای خرید این محصول با قیمتی کمتر از 25 درصد تخفیف بازار آن را از فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی من سفارش دهید. با این کار می توانید گوشی سامسونگ A14 را با قیمت 3 میلیون و 525 هزار تومان خریداری کنید و پس از 8 هفته محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

خلاصه

سامسونگ A14 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و با امکانات فراوان است که برای خریدارانی که بودجه کمی دارند انتخابی ایده آل است. طراحی زیبا صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED دوربین 48 مگاپیکسلی و رابط کاربری One UI آن را به انتخابی جذاب تبدیل کرده است. گوشی سامسونگ گلکسی A14 با قیمت تخمینی 4600 تا 700000 تومان در بازار و با 25 درصد تخفیف از فروشگاه فروشگاه های اینترنتی من ارزش خرید بسیار خوبی را ارائه می دهد.

سوالات متداول گوشی سامسونگ A14

قیمت a14 64gb ram 4 چنده؟

اکنون قیمت این گوشی در بازار 4 میلیون و 700 هزار تومان است; اما شما می توانید این گوشی را در چمدان من با تحویل 8 هفته کاری با قیمت 3 میلیون و 525 هزار تومان تهیه کنید.

کیفیت دوربین سامسونگ A14 چگونه است؟

این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است که کیفیت تصویر خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

2.4/5 – (65 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A14 4G ظرفیت 64 و رم 4 گیگابایت3800" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A14 4G ظرفیت 64 و رم 4 گیگابایت3800"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه