نقد و بررسی هدفون بی سیم اپل AirPods 24033

بررسی:

هدفون بی سیم Apple AirPods 2

مشخصات فنی هدفون بی سیم Apple Airpods 2

هدفون های بی سیم Apple AirPods 2 طراحی مشابه نسل قبل را ارائه می دهند اما با پیشرفت های قابل توجهی. طراحی ارگونومیک راحتی را حتی در استفاده طولانی مدت تضمین می کند. علاوه بر این گواهی IPX4 امکان آموزش بدون دردسر را فراهم می کند. با وجود عدم حذف فعال نویز کیفیت صدا برای استفاده روزمره مناسب است. در این پست به بررسی مشخصات هدفون بی سیم اپل AirPods 2 می پردازیم.

بررسی مشخصات فنی هدفون بی سیم Apple Airpods 2

طراحی هدفون بی سیم Apple AirPods 2

هدفون بی سیم Apple AirPods 2 نسل جدید هدفون بی سیم Apple AirPods است. در طراحی این هدفون نوک ها مستقیماً در گوش قرار می گیرند و این طرح باعث می شود ورودی گوش باز شده و صدای بیشتری وارد آن شود. جوانه ها ارگونومی بسیار خوبی دارند و در استفاده طولانی مدت باعث خستگی نمی شوند.

AirPods 2 دارای گواهی IPX4 هستند به این معنی که در برابر تعریق و آب مقاوم هستند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از تعریق زیاد با اطمینان ورزش کنید. همچنین Apple Airpod 2 دارای طراحی جمع و جور و بدنه ای ساده است و جوانه ها به صورت عمودی در داخل آن قرار گرفته اند.

Apple AirPods 2 دارای طراحی زیبا و عملکرد عالی است. برخلاف نسل اول طراحی رنگارنگ تر است و می توانید AirPods را با رنگ گوشی خود هماهنگ کنید. این محصول ضد آب نیست.

Airpod 2 با کیس شارژ بی سیم شناسایی می شود. Apple Airpod 2 دارای دو نسخه با شارژ بی سیم و معمولی است. با بررسی جزئیات جلوی کیف شارژ می توانید نوع آن را تشخیص دهید.

علاوه بر این AirPods 2 نسبت به نسل قبلی تغییراتی در قاب شارژ بی سیم دارد. نشانگر LED در جلوی کیف و دکمه در مرکز قرار دارد. این پیشرفت ها استفاده از هدست را آسان تر و بهتر می کند.

بررسی طراحی هدفون بی سیم Apple AirPods 2

کیفیت صدای Apple AirPods 2

Apple Airpod 2 دارای فناوری حذف نویز فعال (ANC) نیست و نویز خارجی در مکان های شلوغ شنیده می شود. برای حذف نویز توصیه می شود AirPods Pro یا AirPods 3 را تهیه کنید. با این حال کیفیت صدا برای استفاده روزمره مناسب است و شما و طرف مقابل می توانید در حین تماس به خوبی یکدیگر را بشنوید.

هنگام پخش موسیقی صدای ساز و نت ها به خوبی و با کیفیت شنیده می شود. برای شنوندگان حرفه ای موسیقی هدفون های تخصصی توصیه می شود. هدفون های بی سیم واقعی معمولاً برای استفاده روزمره مناسب هستند.

اتصالات هدفون بی سیم Apple AirPods 2

دو راه برای اتصال هدفون بی سیم Apple AirPods 2 وجود دارد. اتصال به دستگاه های اپل بسیار ساده است و با یک کلیک انجام می شود. با اتصال به یک دستگاه اپل به تمام دستگاه های دیگر متصل به حساب iCloud خود متصل می شوید. با استفاده از تراشه H1 می توانید دستیار صوتی سیری را فعال کرده و به آن دستور دهید.

برای دستگاه های اندروید و سایر سیستم عامل ها روش اتصال متفاوت است. باید دکمه بلوتوث روی جعبه شارژ را فشار دهید و با فشار دادن دکمه اتصال روی دستگاه AirPods 2 را به آن متصل کنید. در دستگاه های غیر iOS ویژگی های AirPods 2 محدود است. بهتر است از هدستی متناسب با گوشی اندرویدی خود استفاده کنید.

خلاصه

به طور خلاصه هدفون بی سیم Apple AirPods 2 با طراحی خاص و عملکرد بهبود یافته تجربه کاربری فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. اگرچه فاقد حذف نویز فعال است اما صدای آن برای استفاده روزمره راضی کننده است و کیفیت صدای قابل قبولی دارد. گزینه های اتصال آسان هم برای دستگاه های اپل و هم برای سایر پلتفرم ها در دسترس است و انعطاف پذیری استفاده را تضمین می کند.

از طریق سایت فروشگاه های اینترنتی می توانید هدفون بی سیم اپل را با قیمتی مقرون به صرفه نسبت به بازار خریداری کنید.

5/5 – (1 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم اپل AirPods 24033" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم اپل AirPods 24033"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه