نقد و بررسی دسته PS5 سفید مدل DualSense White1417

بررسی:

دسته دوال سنس سفید PS5

از آنجایی که مدل پایه دستگاه بازی پلی استیشن دارای یک کنترلر است اگر می خواهید بازی های دو نفره انجام دهید باید یک دسته دوم برای دستگاه خود تهیه کنید. یکی از جدیدترین کنسول های PS5 که اخیرا توسط سونی رونمایی شد کنسول DualSense White PS5 است. دسته DualSense White مشابه دسته اصلی کنسول بازی پلی استیشن 5 است و یکی از محصولات محبوب در بین گیمرها به حساب می آید. در این مقاله به شرح ویژگی ها بررسی و بررسی مدل DualSense White PS5 می پردازیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های گریپ سفید PS5 مدل DualSense White

این محصول دارای ویژگی های بسیاری است که یکی از اصلی ترین آنها عناصر لمسی دسته است که حس واقعی بازی را به کاربر القا می کند. علاوه بر این با استفاده از میکروفون داخلی این دسته می توانید بدون نیاز به اتصالات کابلی با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید. اگر نیازی به استفاده از میکروفون ندارید می توانید آن را بی صدا کنید و بدون صحبت کردن به بازی ادامه دهید. جک هدفون 3.5 میلی متری نصب شده بر روی بدنه دسته این امکان را به کاربر می دهد تا هدفون را به هدست متصل کند.

دسته ps5 به صورت بی سیم به کنسول متصل می شود و نیازی به اتصالات کابلی دست و پا گیر را از بین می برد. یک پورت USB Type-C روی دسته قرار داده شده است که به کاربر امکان می دهد آن را به راحتی شارژ کند. همچنین همچنان می توانید هنگام شارژ از دسته استفاده کنید. DualSense White PS5 Grip را می توان برای انواع گوشی های هوشمند پلی استیشن 5 مک بوک رایانه شخصی و لپ تاپ مبتنی بر ویندوز 10 و بالاتر استفاده کرد. طراحی جذاب و ارگونومیک این محصول باعث می شود که به راحتی در دست باشد و در صورت استفاده طولانی مدت از آن; شما خسته نمی شوید

دکمه های اصلی و D-pad روی دسته DualSense White PS5 با آپشن های حرکتی مناسب هیچ گونه ناراحتی برای گیمر ایجاد نمی کند و نرمی جوی استیک ها حس خوبی را به کاربر القا می کند. علاوه بر این تریگرهای دستگیره می توانند مسافت بیشتری را نسبت به نسل های قبلی این محصول طی کنند و حرکت بیشتری را برای پخش کننده فراهم کنند.

این باعث می شود گیمرها در حین بازی احساس واقعی تری داشته باشند و ماشه ها در هنگام استرس های مختلف بازی مقاومت بیشتری نشان دهند. برای مثال زمانی که می خواهید در بازی Call of Duty تیراندازی کنید مقاومت متفاوتی روی این ماشه ها احساس می شود و میزان فشار در مقایسه با موقعیت های مختلف کم و بیش خواهد بود. این ویژگی ها گریپ DualSense White PS5 را برای ژانرهای مختلف به ویژه اکشن مناسب می کند.

در این محصول می توان شاهد بهبود سیستم لرزش و تاکتیک های گریپ PS5 بود. بازخورد لمسی دقیق و جدید ارائه شده توسط Dualsense باعث می شود حرکت قسمت های مختلف کنترلر جدا و مستقل باشد. برای مثال زمانی که در بازی باران می بارد لرزش هایی را روی بدنه دسته احساس خواهید کرد.

مطالب پیشنهادی: کنسول بازی سونی پلی استیشن 5

قیمت PS5 DualSense White مدل سفید

با توجه به امکانات کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبای گریپ DualSense White PS5 نمی توان انتظار قیمت پایینی از این محصول داشت و قیمت آن متوسط ​​به بالا در نظر گرفته می شود. اما این قیمت ارزش خرید دارد زیرا با خرید این محصول به صورت اورجینال از سونی می توانید چندین سال بدون خرابی و مشکل از آن استفاده کنید و از بازی نهایت لذت را ببرید.

خرید دستگیره ps5 سفید

با توجه به اینکه امروزه انواع مختلفی از این نوع محصولات با کیفیت و تقلبی در بازار وجود دارد. برای اطمینان از اصالت گریپ DualSense White مدل PS5 خرید خود را از یک فروشگاه معتبر و نماینده سونی انجام دهید. شما می توانید دسته اصلی و اصلی را با گارانتی از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

عمر باتری DualSense White مدل PS5

با تمام ویژگی های فوق العاده ذکر شده برای دسته جدید سونی Dualsense. شاید بپرسید چند ساعت می توانید از این دسته شگفت انگیز استفاده کنید؟ خوشبختانه باید گفت که این محصول دارای باتری قدرتمندی است که می تواند ساعت ها شارژ لازم را به دسته تامین کند.

سونی ادعا می کند که این محصول با یک بار شارژ کامل می تواند 5-6 ساعت شارژ شود و این مدت کم و بیش شبیه به عمر باتری نسل قبلی کنترلرهای سونی است. یعنی کنسول بازی سونی پیشرفت چندانی در این زمینه نداشته است و کاربران این موضوع را نقطه ضعف این کنترلر می دانند.

البته باید بدانید که 5-6 ساعت شارژ برای اکثر بازیکنان می تواند کافی باشد. برای افزایش زمان استفاده می توانید یک داک استیشن یا محصول دیگری همراه داشته باشید که می توان از آن برای شارژ بازی در هر مکانی استفاده کرد. توصیه می شود برای اطمینان از شارژ مجدد و عدم وقفه در گیم پلی یک داک شارژ برای کنترلر همراه داشته باشید. شما همچنین می توانید یک باتری جداگانه تهیه کنید بنابراین اگر یکی از باتری ها از بین رفت می توانید از دیگری استفاده کنید. بدون انجام این دو کار اگر گیمری هستید که ساعت های طولانی بدون وقفه بازی می کنید ممکن است فرسوده شدن کنترلر برایتان آزاردهنده باشد.

خلاصه

سونی که به ارائه کنسول های بازی پیشرو در فناوری شهرت دارد. اخیراً مدل DualSense White را برای PS5 تولید و منتشر کرده است. این دسته خوش ساخت و باکیفیت یکی از برگ برنده های سونی محسوب می شود و این شرکت را در ارائه محصولات گیمینگ از سایر رقبا متمایز می کند. این کنترلر با ویژگی های منحصر به فرد خود حس واقعی را در حین بازی برای بازیکنان ایجاد می کند.

ویژگی هایی مانند ماشه های تطبیقی لمسی به کار رفته در دسته و احساس ارتعاشات دقیق و واقعی این کنترلر را به گزینه ای ایده آل برای انواع بازی ها به ویژه بازی های اکشن تبدیل کرده است. برای اینکه بتوانید این ویژگی های شگفت انگیز را تجربه کنید باید بازی را با کنترلر Dual Sense از نزدیک تجربه کنید.

سوالات متداول

  • باتری PS5 سفید مدل DualSense White تا چند ساعت می تواند انرژی لازم را تامین کند؟

باتری این محصول قدرت قابل قبولی دارد و می تواند انرژی لازم را برای 5-6 ساعت بازی تامین کند.

  • قیمت مدل PS5 DualSense White چنده؟

قیمت این کنترلر خوش ساخت با توجه به ویژگی های شگفت انگیز آن متوسط ​​به بالا در نظر گرفته می شود اما ارزش خرید دارد.

  • ویژگی های منحصر به فرد مدل PS5 DualSense White چیست؟

یکی از ویژگی های بهبود یافته این محصول سیستم لرزش و ویژگی های لمسی آن است که بازخورد لمسی واقعی را ایجاد می کند. علاوه بر این دسته جدید سونی از محرک های تطبیقی ​​استفاده می کند.

به آن امتیاز دهید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دسته PS5 سفید مدل DualSense White1417" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دسته PS5 سفید مدل DualSense White1417"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه