نقد و بررسی اپل واچ سری SE7 مدل 44mm Aluminum Case2075

بررسی:

قاب آلومینیومی 44 میلی متری اپل واچ سری SE7

طراحی آشنا اما زیبا

در کنار ساعت هوشمند اپل شاهد رونمایی از سری SE بودیم که با قیمتی مقرون به صرفه تر از پرچمداران این شرکت روانه بازار شد. آخرین ساعت هوشمند مقرون به صرفه این شرکت مدل Apple Watch SE است. از نظر طراحی باید گفت که این ساعت هوشمند تفاوت چندانی با نسل های قبلی ندارد. این ساعت هوشمند در دو مدل با ابعاد 44 و 40 میلی متر ارائه شده است. تفاوت اصلی این دو مدل در اندازه صفحه نمایش است.

Apple Watch SE همچنین به لطف مواد با کیفیت بالا و فناوری تولید مدرن از استاندارد ضد آب IP پشتیبانی می کند. به همین دلیل این ساعت هوشمند قابلیت قرار گرفتن در عمق 50 متری آب را دارد. پس با خیال راحت از این ساعت هوشمند در شرایط آب و هوایی مختلف و حتی ورزش های آبی مانند شنا استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید. وزن مناسب 36.4 گرمی این ساعت حس یک گجت رده بالا را به کاربر منتقل می کند.

صفحه نمایش با کیفیت بالا

در این قسمت باید گفت که خرید اپل واچ سری SE به دلیل قیمت مقرون به صرفه چیزی از برادران بزرگتر و قدرتمندتر خود کم ندارد. اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم تفاوت اصلی بین مدل های 44 و 40 میلی متری در صفحه نمایش است. مدل 44 میلی متری به صفحه نمایش 1.78 اینچی با وضوح 448 در 368 پیکسل و مدل 40 میلی متری به صفحه نمایش 1.57 اینچی با وضوح 394 در 324 پیکسل مجهز شده است. با توجه به تمامی مشخصاتی که ذکر کردیم باید گفت که سری اپل واچ SE به یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش ها در بین ساعت های هوشمند موجود در بازار مجهز شده است. اما زمانی متوجه کیفیت بسیار بالای این صفحه نمایش خواهید شد که بدانید به پنل OLED رتینا LTPO مجهز شده است.

استفاده از پنل اولد نه تنها کیفیت بسیار بهتری را نسبت به پنل های LCD ارائه می دهد بلکه صرفه جویی در مصرف برق کمتری نیز خواهد داشت که تاثیر زیادی بر عمر مفید (زمان آماده به کار) برای هر 100 درصد شارژ خواهد داشت. شیشه تقویت شده Ion-X از صفحه نمایش این ساعت هوشمند در برابر سقوط و ضربه های احتمالی پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش از لمس سه بعدی نیز پشتیبانی می کند. یکی از نکات جالب صفحه نمایش طراحی شده برای این ساعت هوشمند قابلیت ارائه حداکثر روشنایی 1000 نیت (شمع در هر متر مربع) است. بهره گیری از این میزان روشنایی به ما این امکان را می داد تا در شرایط نوری مختلف و حتی در زیر نور مستقیم خورشید وضوح تصویر بسیار خوب و باکیفیتی را از این صفحه نمایش مشاهده کنیم.

سخت افزار و امکانات قدرتمند

از نظر مشخصات سخت افزاری این ساعت هوشمند به پردازنده اختصاصی Apple S5 مجهز شده است. پردازنده ای دو هسته ای که توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قدرتمند را برای این گجت پوشیدنی هوشمند دارد. 1 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات سخت افزاری آن هستند. این ساعت هوشمند مجهز به نرم افزار ورزشی بسیار موثر و جذاب است. جدای از این اپلیکیشن ها در پشت این ساعت هوشمند سنسورهای ضربان قلب وجود دارد که به صورت لحظه ای و به عبارت ساده تر سلامت جسمی کاربر را رصد می کنند اولا ساعت های سری SE بیشتر از خود شما به سلامت شما اهمیت می دهند.

3.2/5 – (37 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اپل واچ سری SE7 مدل 44mm Aluminum Case2075" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اپل واچ سری SE7 مدل 44mm Aluminum Case2075"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه