مانولوپولوس ظهر شنبه در تهران خواهد بود/ نمی گذاریم بسکتبال دچار بازیکنان خارجی درجه سه شود

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال در واکنش به شایعات:

مانولوپولوس ظهر شنبه در تهران خواهد بود نمی گذاریم بسکتبال دچار بازیکنان خارجی درجه سه شود
مانولوپولوس ظهر شنبه در تهران خواهد بود نمی گذاریم بسکتبال دچار بازیکنان خارجی درجه سه شود

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال گفت: از نقاط قوت سازمان لیگ است که توانسته با رایزنی های خود برای تیم هایی که انصراف داده اند جایگزین انتخاب کند.

محسن معزی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اکسیداک در خصوص مانولوپولوس و برگشت وی به کشور اظهار کرد: بر خلاف شایعات پیش آمده مبنی بر عدم برگشت مانولوپولوس او ظهر روز شنبه به ایران می آید. بعد از عقد قرارداد برنامه کلی را در اختیار ما قرار داد تا در نبود او طبق آن پیش رویم که تا به امروز نیز همینگونه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی یونانی تا به امروز چگونه بازی ها را مورد ارزیابی قرار داده است گفت: فیلم های هفته اول و دوم لیگ برای او ارسال شده است و کامل ارزیابی کرده است و بعد از روز شنبه نیز هفته سوم لیگ برتر را از نزدیک می بیند. طبق جلساتی که فدراسیون با سرمربی جدید تیم ملی داشت قرار شد از سه راه بازیکنان شناخته شوند و به تیم ملی دعوت شوند. اول بر اساس لیست قبلی تیم ملی دوم بازیکنان مطرح و خوب لیگ برتر گذشته و سوم بر اساس لیگ برتر امسال با نظارت دقیق خود او که تا به امروز این موارد رعایت شده است. بر همین اساس بازیکنان شاخص به انتخاب او به اردوی  تیم ملی که در 15 آبان ماه تهران برگزار می شود دعوت می شوند و برای مسابقه با تیم های ملی قزاقستان و قطر در آذرماه آماده می شوند.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال در خصوص نظر مانولوپوس نسبت به نبود برخی از افراد به نام در لیگ برتر امسال اظهار کرد: او به کمیت تیم ها توجه نمی کند و انصراف برخی تیم های لیگ برتر به فدراسیون و سازمان لیگ مروبط است. او تنها به موضوعات فنی توجه می کند که در این باره نیز کمیته فنی او را کمک می کند.

معزی فر: برخلاف شایعات مانولوپولوس ظهر شنبه در تهران خواهد بود/ برای حفظ تیم مهرام در لیگ برتر تلاش های زیادی انجام دادیم

معزی فر در پاسخ به این سوال که نقد های وارد شده به فدراسیون بسکتبال مبنی بر عدم حضور بازیکنان خارجی با کیفیت در لیگ برتر را چگونه می بیند گفت: جذب بازیکنان خارجی بر عهده ما نیست اما سازمان لیگ دارای چارت سازمان یافته است که یک بخش آن مربوط به ارزیابی قرارداد تیم ها با بازیکنان می شود که می تواند نظر کارشناسی در خصوص سطح کیفیت فنی بازیکن آسیب جسمی و مبلغ قرراداد بازیکن به تیم ها ارائه دهد. البته این کمیته همچنان راه اندازی نشده و ان شالله به زودی سرپرست سازمان لیگ این کمیته را فعال می کند. اینگونه تیم ها مشاوره خوبی خواهند گرفت تا بتوانند یک بازیکن خوب با قیمت صحیح و واقعی جذب کنند. اگر می خواهیم تیم های لیگ برتر ما دچار بازیکنان درجه دو و سه نشوند باید زودتر این کمیته را فعال کنیم تا منافع تیم ها که هم سو با منافع فدراسیون است در خطر نیفتد.

او در خصوص اسپانسر ها و شرایط مالی نامناسب تیم ها و فدراسیون تصریح کرد: فدراسیون بسکتبال و سازمان لیگ آن توانمندی حفظ 12 تیم لیگ برتر را در این شرایط اقتصادی داشته اند. یکی از نقاط قوت سازمان لیگ است که توانسته با رایزنی های خود برای تیم هایی که به هر دلیلی انصراف داده اند جایگزین انتخاب کند. برای حفظ تیم مهرام نیز تلاش های زیادی انجام دادیم. یکی از وظایف سازمان لیگ این است که بتواند برای بازیکنان و مربیان وهمه افرادی که در رشته بسکتبال فعالیت می کنند و درآمد آنها از این رشته است چاره ای پیدا کند که به نظر بنده تا به امروز موفق بوده است.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال در پایان گفت: ورود تیم هایی که تازه به لیگ برتر آمدند را تبرک می گویم و ان شالله بتوانیم تعهدات خود را به تمام تیم ها به بهترین شکل اجرا کنیم.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مانولوپولوس ظهر شنبه در تهران خواهد بود/ نمی گذاریم بسکتبال دچار بازیکنان خارجی درجه سه شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مانولوپولوس ظهر شنبه در تهران خواهد بود/ نمی گذاریم بسکتبال دچار بازیکنان خارجی درجه سه شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه