طی ۶ ماه ۷۰ میلیارد لیتر نفت و فرآورده های نفتی به سراسر کشور منتقل شد

طی ۶ ماه ۷۰ میلیارد لیتر نفت و فرآورده‌های نفتی به سراسر کشور منتقل شد

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: ۷۰ میلیارد لیتر مواد نفتی در ۶ ماه نخست امسال به مبادی مصرف در سراسر کشور ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری اکسیداک از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران علی احمدی پور گفت: در این مدت همچنین نزدیک به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه های متصل به شبکه خطوط لوله ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: صنعت انتقال نفت بی وقفه در حال انجام وظایف خود و انتقال فرآورده های نفتی و نفت خام به صورت ایمن و پایدار از طریق شبکه خطوط لوله در سراسر کشور است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران درباره میزان انتقال در نیمه نخست امسال افزود: از ابتدای فروردین تا پایان شهریور از بستر شبکه خطوط لوله ۳۷ میلیارد لیتر نفت خام و ۳۳ میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی به مبادی مصرف انتقال داده شد.

احمدی پور گفت: باتوجه به آغاز فصل سرما و اهمیت تامین سوخت زمستانی صنعت انتقال نفت با تلاش شبانه روزی همکاران خدوم و متخصص در مناطق عملیاتی دوازده گانه این شرکت و نظارت های مستمر در تلاشند مانند همیشه این فرایند مهم محقق شود.

وی بیان داشت: بهره برداری و اجرای پروژه های جدید به منظور توسعه خطوط لوله علاوه بر اینکه به بهینه سازی مصرف سوخت منجر خواهد شد ایمنی و کاهش قاچاق سوخت را نیز به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به همین منظور پروژه انتقال خط لوله ۲۶ اینچ جدید بندرعباس- سیرجان- رفسنجان نیز در آستانه بهره برداری قرار گرفته است که با ظرفیت انتقال روزانه ۳۰۰ هزار بشکه نقش مهمی در چرخه انتقال ایفا خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران این خط لوله فرآورده های تولیدی پالایشگاه های بندرعباس و ستاره خلیج فارس را از بندرعباس به سیرجان منتقل خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طی ۶ ماه ۷۰ میلیارد لیتر نفت و فرآورده های نفتی به سراسر کشور منتقل شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طی ۶ ماه ۷۰ میلیارد لیتر نفت و فرآورده های نفتی به سراسر کشور منتقل شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه