به صدا درآمدن آژیرها، خروج بلینکن از تل آویو را به تاخیر انداخت

به صدا درآمدن آژیرها، خروج بلینکن از تل آویو را به تاخیر انداخت

به صدا درآمدن آژیرها، خروج بلینکن از تل‌آویو را به تاخیر انداخت

به گزارش اکسیداک به نقل از اکسیداک جنبش حزب الله لبنان امروز یک پایگاه نظامی در شمال تل آویو را هدف قرار داد و باعث شد تا صدای آژیرهای هشدار حمله در شرایطی که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در سرزمین های اشغالی به سر می برد به صدا درآمده و خروج او از تل آویو را به تاخیر بیندازد.

حزب الله لبنان اعلام کرد به پایگاه نظامی «گلیلوت» که یک واحد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در آن قرار دارد راکت شلیک کرده است. ارتش صهیونیستی هم مدعی رهگیری این موشک شد و گفت هیچ نشانه ای وجود ندارد که به بلینکن که قرار بود صبح تل آویو را ترک کند آسیبی دیده باشد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان وزیر امور خارجه آمریکا امروز قصد داشت عازم ریاض پایتخت عربستان شود. او عصر سه شنبه هم سفر به اردن را لغو کرد و هم اکنون همچنان در اراضی اشغالی فلسطین به سر می برد.

این یازدهمین سفر وزیر دولت بایدن به فلسطین اشغالی از زمان آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه است.

از آغاز بمباران های مرگبار رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ایالات متحده یکی از بزرگ ترین حامیان مالی سیاسی و تسلیحاتی این رژیم باقی مانده است و در ظاهر دم از آتش بس می زند اما در عمل کاری برای توقف خشونت ها و وادار کردن تل آویو برای خاتمه جنگ صورت نمی دهد.

همچنین در سایه حمایت های کورکورانه واشنگتن رژیم صهیونیستی جنایاتش را به لبنان هم کشانده و هزاران نفر را به خاک و خون کشیده است. مقاومت لبنان در حمایت از ملت فلسطین وارد میدان شده است و تاکید دارد تا زمانی که جنگ غزه متوقف نشود از حمله به اهداف صهیونیست ها دست نمی کشد.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به صدا درآمدن آژیرها، خروج بلینکن از تل آویو را به تاخیر انداخت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به صدا درآمدن آژیرها، خروج بلینکن از تل آویو را به تاخیر انداخت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه