اکسیداک/آذربایجان شرقی شهردار تبریز تکریم ارباب رجوع را جزو خطوط قرمز شهرداری دانست و گفت: روند خدمات دهی و پاسخگویی مدیران و کارکنان شهرداری تبریز به شهروندان به صورت مستمر رصد می شود و در صورت بروز هرگونه قصور برابر قانون برخورد می شود.
یعقوب هوشیار طی بازدیدی سرزده از واحدهای مختلف معاونت های شهرسازی و معماری و همچنین مالی و اقتصادی مناطق ۶ و ۱۰ در جریان روند خدمات دهی به شهروندان قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت معاونت های شهرسازی و معماری و همچنین مالی و اداری در مناطق دهگانه خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان شاغل در معاونت شهرسازی و معماری مناطق دهگانه باید در حداقل زمان پاسخگوی شهروندان بوده و خدمات ارائه شده را تسهیل کنند.
وی همچنین در دیدار با کارکنان این دو منطقه از شهرداری تبریز در خصوص روند خدمات دهی به شهروندان گفت وگو کرد.
شهردار تبریز در ادامه به شهرداران مناطق دستور داد بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنند.
وی همچنین به بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه های عمرانی پرداخت و بر تسریع پروژه ها تأکید کرد.
وی در بازدید دیگر خود از سازمان مدیریت پسماندهای شهری بر اهمیت آمادگی کامل نیروهای خدماتی و تجهیزات زمستانی این سازمان تأکید کرد.
هوشیار محلول پاشی را مهم ترین دستاورد زیست محیطی دوره فعلی مدیریت شهری دانست و در این خصوص مطرح کرد: نیروهای خدمات شهری باید از اولین ساعات بارش های پیش رو برف روبی و محلول پاشی معابر و محلات شهر را با اولویت معابر اصلی آغاز کنند.
به گزارش اکسیداک به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز وی از ماشین آلات سنگین تجهیزات برف روب و محلول پاش سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز بازدید و بر آمادگی کامل مجموعه معاونت محیط زیست و خدمات شهری تأکید کرد.
پایان خبر اکسیداک
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان خطوط قرمز شهرداری تبریز است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان خطوط قرمز شهرداری تبریز است"، کلیک کنید.