بازاریابی
-
اقتصادی
قیمت بالا چگونه ادراک کیفیت محصول را تغییر می دهد؟
چگونه قیمت های بالا می توانند ادراک مصرف کنندگان از کیفیت محصول را تغییر دهند؟ قیمت های بالا چطور دید ما رو به کیفیت یه محصول عوض می کنن؟ خب، راستش رو بخواین، این فقط یه بازی با اعداد نیست،…
-
کتاب
خلاصه کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته
خلاصه کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته ( نویسنده اریک سی. شوارتز، جسون دی. هانتر ) دنبال یه راهنمای جامع و کاربردی از کتاب «تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته» می گردی؟ این کتاب که توسط اریک…