خدمات دهی بیمه سلامت به 1391 زوج نابارور کهگیلویه و بویراحمد

اکسیداک/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 391 زوج نابارور در سامانه های بیمه سلامت جهت دریافت خدمات درمان ناباروری نشان دار شده اند.

فروغ شباهنگ روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1403 در جمع خبرنگاران افزود: خدمات درمان ناباروری شامل 66 قلم دارو، 29 قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، 57 خدمت آزمایشگاهی و 7 خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت است.

وی اظهارکرد: همچنین محدودیت تعداد در یک سال برای بسته های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت.

سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یک هزار و 391 زوج نابارور در سامانه های بیمه سلامت جهت دریافت خدمات درمان ناباروری نشان دار شده اند و 304 مادر باردار از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کردند.

شباهنگ قرارداد نداشتن پزشکان متخصص نازایی با بیمه های پایه را از مشکلات زوجین نابارور عنوان کرد.

به گزارش اکسیداک، وی بیان کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با ابلاغ مصوبه هییت وزیران در اسفند ماه 1402 کلیه خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال(به استثنای داروی سرپایی) در بخش دولتی دانشگاهی رایگان است و 100 درصد هزینه توسط سازمان بیمه سلامت قابل محاسبه و پرداخت می شود.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمات دهی بیمه سلامت به 1391 زوج نابارور کهگیلویه و بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمات دهی بیمه سلامت به 1391 زوج نابارور کهگیلویه و بویراحمد"، کلیک کنید.